جهانبخش حیدری؛ فرماندار شهرستان، در ادامه روند بازدید و سرکشی از دستگاه های اجرایی شهرستان سرپل ذهاب، از اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بازدید نمود.
کد خبر: ۳۶۰۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 14 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، به نقل از اداره شهرستان سرپل ذهاب، جهانبخش حیدری؛ فرماندار شهرستان، در ادامه روند بازدید و سرکشی از دستگاه های اجرایی شهرستان سرپل ذهاب، از اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بازدید نمود. در این دیدار؛ حیدری ضمن بازدید از کلیه واحدهـا و قسمت ها و بررسی موضوعات مرتبط با آن ها، در جمع ریاست و کارکنان اداره، آنان را به تکریم ارباب رجوع، رعایت نظم و انضباط اداری و نیز وجدان کاری توصیه کرد و اظهار داشت: اکنون که فرصت خدمت صادقانه به مردم فراهم شده است، باید در راستای خدمت بی منت به آحاد مختلف مردم که همواره پشتیبان نظام بوده اند، گام برداشت. وی هدف از این بازدید را ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش های مختلف ادارات عنوان کرد و افزود: در این بازدیدها روند خدمات رسانی به ارباب رجوع مورد ارزیابی قرار گرفته و مشکلات مردم در دیدار چهره به چهره بررسی و پی گیری می شود.

لازم به ذکر است در این دیدار؛ فرماندار سرپل ذهاب برای پی گیری روند تخصیص اعتبار عمرانی درمسیر توسعه و تجهیز این اداره قول مساعد داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :