فرمانده انتظامی استان همدان از متلاشی شدن باند بزرگ توزیع شیشه در استان تهران و استان همدان به ویژه در شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۳۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰ 19 May 2015
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با تلاش فرماندهی انتظامی اسدآباد ۲۵ کیلوگرم شیشه و بیش از ۳۰ کیلوگرم مواد پیش ساز از یک باند توزیع مواد مخدر کشف شد.

به گزارش تسنیم ، محمد مهدیان نسب اظهار داشت: توسط فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد باند بزرگ توزیع شیشه در استان تهران و استان همدان به ویژه در شهرستان اسدآباد که در حال توزیع مواد مخدر شیشه بودند متلاشی شد و در این زمینه 5 نفر نیز دستگیر شدند.

 وی افزود:  که در این زمینه 25 کیلوگرم مواد مخدر شیشه از متهمین کشف و بیش از 30 کیلوگرم مواد پیش ساز نیز از این افراد کشف و ضبظ شده است.

 فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه برخی از افراد دستگیر شده در این زمینه اهل استان تهران هستند، گفت: این باند مورد تعققیب فرمانده انتظامی استان همدان بود که در روز گذشته در شهرستان اسدآباد کشف شده است.

 وی عنوان کرد:نگاه امسال ما به مسئله اعتیاد در بحث درخواست های مردمی است که کشف پیش دستانه، پاکسازی مناطق آلوده و همچنین دستگیری خرده فروشان است که در این زمینه چندین طرح حجمی و موردی در استان همدان اجرا شده و  در حال حاضر نسبت به سال گذشته شاهد افزیش 30 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان همدان هستیم.

 مهدیان نسب اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد انجام سرقت مسلحانه در حصار امام خمینی (ره) شهر همدان بودیم که با کمک اعضای بسیج و مردم یکی از سارقین دستگیر شد و سه سارق نیز متواری شده بودند که روز گذشته سه سارق متواری شده نیز به همت دایره مبارزه با سرقت هر سه سارق دستگیر شدند و دو کیلوگرم طلایی را که توسط سارقان به یغما برده شده بود به مال باخته استرداد داده شد.

 وی با اشاره به اینکه طلا فروشان باید به نکات حفاظتی توجه کنند، ابراز کرد: باید طلا فروشی ها به صورت متمرکز در یک مکان قرار گیرند و انجام اقدامات باز دارنده مانند ایجاد حفاظ و دوربین منجهز باشند و شاهد این هستیم که برخی از عزیزان در حفاظت از اموال خود کوتاهی می‌کنند که فرصت را برای سارق به وجود می‌آورند.

فرمانده انتظامی استان همدان عملکرد شهرستان را یک عملکرد جهادی و خوب توصیف کرد و گفت: در حوزه سرقت شاهد کاهش قابل توجه امار هستیم و یکی از شهرستان های خوب استان به شمار می رود.

 وی در مورد ایجاد کلانتری جدید در اسدآباد گفت: مکان کلانتری خریداری شده است و کارهای نهایی ان انجام شده است و در حال بستن قرار داد و انتقال سند هستیم که امیدواریم در ماه های آینده این کلانتری نیز به افتتاح و بهره‌برداری برسد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :