کد خبر: ۳۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۸ 19 May 2015
 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از متلاشی شدن یک باند سه نفر قاچاق مواد مخدر و کشف ده‌ها کیلوگرم تریاک و ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه این متهمان خبر داد.

سرهنگ محمد بخشنده در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به متلاشی کردن یک باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر اظهار داشت: به دنبال ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی در خصوص فروش مواد مخدر توسط سه قاچاقچی در منطقه جنت اباد، موضوع در دستور کار ماموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود: تحقیقات اولیه ماموران حاکی از صحت موضوع داشت و از این رو با هماهنگی مقام قضایی، دستور بازداشت و دستگیری سه قاچاقچی مذکور صادر شد.

وی ادامه داد: پس از دستور بازداشت متهمان و به دنبال اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان، ماموران پلیس به محل اختفای این قاچیان اعزام شدند و موفق به دستگیری هر سه متهم اصلی این پرونده شدند.

بخشنده در پایان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه این قاچاقچیان موفق شدند 25 کیلوگرم تریاک 20 گرم شیشه، 800 گرم هروئین بالفافه، 40 عدد پایپ شیشه‌ای، 4 عدد ترازوی دیجیتال و مبلغ هفت میلیون و پانصد هزار تومان وجه نقد را کشف و یکدستگاه خودرو پراید و یکدستگاه پژو 405 را نیز توقیف کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :