حجت‌الاسلام صادقی:
تابناک: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: جشنواره ملی ازدواج زوج‌های ناشنوا در امام زاده سید محمد خمینی شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳ 19 May 2015

به گزارش تابناک به نقل از مهر، حجت‌الاسلام رضا صادقی ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه با اشاره به برنامه‌‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در این ایام اظهار داشت: بر این اساس به منظور گرامی داشت ایام مبارک شعبان برگزاری جشن و سخنرانی در بسیاری از امام زاده‌های سطح استان اصفهان در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم نیمه شعبان در ۲۰۰ امام زاده در سطح استان اصفهان افزود: همچنین مراسم تجلیل از مربیان قرآنی که در سال ۹۳ در خصوص طرح ملی حفظ قرآن با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان همکاری داشته‌اند در نگارستان امام خمینی برگزار خواهد شد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به برگزاری جشنواره ملی ازدواج زوج‌های ناشنوا در امام زاده سید محمد خمینی شهر بیان داشت: در این جشنواره ۱۰۰ نفر از دختران و ۱۰۰ نفر از پسران ناشنوای کشور به عقد هم درخواهند آمد.
 
وی با بیان اینکه این جشنواره با همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و با همکاری انجمن ناشنوایان استان اصفهان برگزار خواهد شد، ادامه داد: جشنواره ملی ازدواج زوج‌های ناشنوا در راستای اجرای نیت واقفان استان اصفهان در ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
 
حجت‌الاسلام صادقی ادامه داد: تمام هزینه‌های ازدواج و آزمایش‌های قبل از ازدواج از جمله آزمایش ژنتیک این زوج‌های جوان توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان پرداخت شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :