این اعتبار برای اجرای کمربندی شهرهای هچیرود ـ کلارآبادـ سلمانشهرـ عباس آباد ـ نشتارود و شیرود اختصاص داده شد.
کد خبر: ۳۶۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱ 26 January 2017
مبلغ 80 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای کمربندی 6 شهر غرب مازندران اختصاص یافت .
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت : با تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه استان مازندران،  مبلغ 80 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای کمربندی شهرهای هچیرود ـ کلارآبادـ سلمانشهرـ عباس آباد ـ نشتارود و شیرود اختصاص داده شد.
 
حسن خیریانپور افزود: این پروژه هاکه از مصوبات سفر ریاست جمهوری به مازندران است از مهمترین نیازهای مردم غرب استان مازندران بوده که با پیگیری های انجام شده محقق و مصوب گردید.
به گفته وی با توجه به ضرورت و اهمیت پروژه که کارکرد فرا استانی داشته و همواره در ایام تعطیلات نوروز و تابستان مشکل ترافیک یکی از مهمترین معضلات این منطقه است شهرداران شهرهای مذکور و فرمانداران این مناطق پیگیری و اقدام جدّی در جهت آزادسازی مسیرها و اجرای سریع پروژه و نیز جذب به موقع اعتبار بعمل آورند.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران افزود: طبق مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان چنانچه شهرداری نتواند اعتبار مزبور را به موقع جذب نماید به شهرداری دیگری که از عملکرد بهتری داشته باشد اختصاص داده خواهد شد.
 
معاون معین استاندار در غرب مازندران تصریح کرد: خوشبختانه یکی دیگر از مهمترین نیازهای غرب استان از جمله تعریض پل سرآبرود چالوس و احداث پل و تونل کمربندی چالوس توانست مشکل ترافیکی این منطقه را برطرف کند.
حسن خیریاپنور همچنین اقدام در جهت آسفالت شهر کلاردشت و اختصاص مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای این منظور جهت شهرداری کلاردشت را از دیگر مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان اعلام کردکه با پیگیری های انجام شده به نتیجه رسیده است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :