همزمان با دهه فجر؛
مسئول کمیته نیروهای مسلح دهه فجر خراسان جنوبی از برگزاری ۳۰۰ برنامه فرهنگی و توسط کمیته نیروهای مسلح استان همزمان با دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۳۶۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 27 January 2017
 امیر قوام یوسفی صبح پنج شنبه در جمع اصحاب رسانه بیان کرد: در ایام الله دهه فجر، ۳۰۰ برنامه فرهنگی و هنری توسط  کمیته نیروهای مسلح خراسان جنوبی برگزار می شود.

وی ادامه داد: شرکت کارکنان و آحاد یگان های نیروی مسلح استان در مراسم نمادین ورود امام (ره)، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و برپایی نمایشگاه عکس و کتاب با موضوعیت انقلاب اسلامی از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

یوسفی برپایی نمایشگاه عکس در پادگان ۰۴ و قرارگاه محمد رسوالله بیرجند و برگزاری نمایشگاه تخصصی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جنگ نرم را از دیگر برنامه های قابل اجرا در دهه فجر عنوان کرد.

وی ادامه داد: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، برگزاری گلبانگ فاطمیون، برگزاری محافل انس با قرآن و برگزاری شب شعر در پادگان ها نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای دهه فجر سال جاری است.

افتتاح فاز یک گلزار شهید گزیک

مسئول کمیته نیروهای مسلح دهه فجر خراسان جنوبی از افتتاح فاز یک گلزار شهید گزیک در دهه فجر خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات مقاله نویسی، شعر، نقاشی، خطاطی و کاریکاتور پیرامون انقلاب اسلامی در پادگان ها از دیگر برنامه های قابل اجرا است.

وی عیادت و دلجویی از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان و سرکشی از خانواده های شهدای مدافع حرم را از برنامه های پیش بینی شده در حوزه ایثار و شهادت دانست.

یوسفی بیان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری همایش کوه نوردی و صعود به ارتفاعات باقران و برگزاری رژه موتور سواری از برنامه های قابل اجرای حوزه ورزش در دهه فجر سال جاری است.

اعزام تیم پزشکی به روستاهای مرزی استان

مسئول کمیته نیروهای مسلح دهه فجر خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر، یک تیم پزشکی برای ویزیت و تحویل داروی رایگان به روستاهای مرزی شهرستان های گزیک و نهبندان اعزام می شوند.

وی ادامه داد: عیادت و سرکشی از بیماران بستری در بیمارستان ها، دیدار با مراکز توان بخشی و دیدار با موسسه های نگهداری ایتام از دیگر برنامه های دهه فجر سال جاری است.

یوسفی برگزاری صبحگاه مشترک همزمان با تألیف بالغ بر هزار سرباز، اجرای طرح مردم یاری در روستاهای مرزی، اعزام سخنران به سطح مدارس استان و برگزاری نشست معرفتی را از دیگر برنامه های قابل اجرا در دهه فجر عنوان کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :