مدیر مرکز ارتباطات سامانه ١٢٢:
جمشید قربانی مدیر مرکز ارتباطات سامانه ١٢٢ گفت: سامانه نظارتی و مردمی ١٢٢ گوش شنوا و چشم بینای مدیران اجرایی است و با دریافت بازخوردهایی که از تماس‌های مردمی به دست می‌آورد، آنان را در برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری بهتر یاری می‌کند.
کد خبر: ۳۶۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ 27 January 2017
جمشید قربانی مدیر مرکز ارتباطات سامانه ١٢٢ گفت: سامانه نظارتی و مردمی ١٢٢ گوش شنوا و چشم بینای مدیران اجرایی است و با دریافت بازخوردهایی که از تماس‌های مردمی به دست می‌آورد، آنان را در برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری بهتر یاری می‌کند.

او ادامه داد: بررسی همه‌جانبه حادثه و تحلیل‌های مکانی برای تهیه نقشه‌های تراکم حادثه به منظور مدیریت در زمینه کاهش حوادث که با برقراری ارتباط میان پایگاه اطلاعات مکانی G.I.S و پایگاه داده ١٢٢ حاصل شده است از موارد قابل توجه هستند.

مدیر سامانه به الگوگیری سامانه‌های ١٢٢ دیگر استان‌ها و بازدید دوره‌ای با هدف بهره‌گیری از تجارب، تخصص و مهارت‌های موجود اشاره کرد و شبیه و یک‌سان‌سازی با نرم‌افزار مدیریت و امداد حوادث سامانه آبفای استان تهران را از نتایج این بازدیدها دانست.

جمشید قربانی هم‌چنین از استقرار نرم‌افزار سامعه در سطح شرکت آبفای استان تهران خبر داد و افزایش سرعت، دقت و صداقت در ثبت و اطلاع‌رسانی حوادث و موارد بحرانی، پایش، بررسی و تحلیل وضعیت موجود به صورت متمرکز، امکان درج خودکار موقعیت جغرافیایی حادثه (نقاط xوy)، اعمال کنترل متمرکز در تمامی سطوح مدیریتی و عملیاتی، افزایش سرعت دسترسی و امکان ردیابی سریع حوادث، تهیه گزارش‌های متنوع از وضعیت حوادث، افزایش بازده فعالیت‌های مرتبط با شرایط اضطرار، ارسال گزارش از طریق شبکه، اتصال به نقشه ماهواره‌ای، هیبریدی و نرمال استان تهران و ارسال تصاویر حادثه را از مزایای آن برشمرد.
منبع: تابناک
برچسب ها: مدارس ، آموزش و پرورش ، شیر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :