ساخت طرح خیری بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ضیایی اردکان با حضور خانواده خیر مرحوم یحیی آسائی و مسئولان شهرستان آغاز شد.
کد خبر: ۳۶۸۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 28 January 2017
به گزارش تابناک یزد،فرماندار اردکان در این آیین گفت: حیات به زندگی دنیوی خلاصه نمی‌شود و انسان‌ها تا زمانی که اثرات و ثمرات زندگی آن‌ها در دنیا وجود دارد، زنده‌اند.
هادی مقیمی با تقدیر از خانواده مرحوم آسایی اظهار داشت: آن‌مرحوم نمونه خوبی از انسان‌هایی است که همواره در یاد مردم زنده است چراکه در زمان حیات منشأ اثرات ماندگار بود و پس از آن نیز به سبب آغاز بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان در خاطر مردم ماندگار خواهد ماند.
وی با تشکر از تلاش‌های رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان در جذب کمک‌های خیری برای توسعه بخش‌های مختلف بیمارستان افزود: با توجه به شرایط اقتصادی دولت و از سوی دیگر، نیاز روزافزون شهرستان اردکان به توسعه خدمات بهداشتی و درمانی، جذب کمک‌های خیری در این حوزه بسیار مهم است.
امام‌جمعه اردکان نیز در ابتدای این مراسم، با گرامی‌داشت یاد خیر مرحوم یحیی آسایی گفت: بر اساس تعالیم اسلامی، هرگاه شخصی پایه‌گذار سنت نیکویی در جامعه باشد تا زمانی که آن سنت حسنه پابرجاست از ثواب آن بهره‌مند می‌شود‌.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر افزود: ساخت مسجد، درمانگاه و مدارس همگی از باقیات‌الصالحات و از راه‌های بهره‌مندی خیران از ثمرات آن در دنیای باقی است‌.
بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ضیایی با وسعت 1200 متر و با هزینه ای بالغ بر20 میلیارد ریال توسط ورثه مرحوم آسایی احداث خواهد شد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :