مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: قصد داریم که در بخش سلفچگان دو سوله امدادی را دهه فجر به بهره برداری برسانیم.
کد خبر: ۳۶۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 28 January 2017
به گزارش تابناک قم، محمد گلفشان با اشاره به برنامه جمعیت هلال احمر استان برای عید نوروز اظهار کرد: برای برنامه ریزی ایام نوروز سال 96، دستگاه‌های امدادی استان قم همچون اورژانس، آتش نشانی و پلیس راه را به جلسه ای دعوت کردیم تا این دستگاه‌ها برای ایام نوروز یک برنامه مشترکی داشته باشند.

وی ادامه داد: اگر دستگاه‌های امدادی در جاده‌های استان برنامه‌هایشان مشترک باشد، هزینه‌ها کاهش پیدا خواهد کرد و بحث هماهنگی این دستگاه‌ها اهمیت زیادی دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: قصد داریم که در بخش سلفچگان دو سوله امدادی را دهه فجر به بهره برداری برسانیم. در برنامه‌های این جمعیت به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی هم توجه ویژه ای داریم.

گلفشان با اشاره به آموزش مردم استان قم توسط جمعیت هلال احمر اظهار کرد: این جمعیت در حوزه آموزش همگانی 20 هزار نفر را آموزش داده است، همچنین برنامه‌هایی برای ارائه آموزش به مردم در هیأت ها و مساجد داریم. 600 تاکسیران هم توسط جمعیت هلال احمر استان قم آموزش دیدند.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر 60 خانه هلال در شهرها و بخش‌های تابعه استان قم و روستاهای این استان دارد و مردم در این خانه‌ها آموزش‌های امدادی می ببیند، همچنین این جمعیت 10 هزار کتابچه آموزش همگانی را برای آموزش‌های امدادی چاپ و بین مردم استان پخش کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: این جمعیت پس از وقوع حادثه پلاسکو چهار تیم آواربرداری به همراه دستگاه‌های زنده یاب را به شهر تهران فرستاد و تیم‌های امدادی استان قم پیش از تیم‌های امدادی استان البرز به محل حادثه ساختمان پلاسکو رسیدند، اما این تیم‌ها به دلیل عدم نیاز به آن‌ها به شهر قم برگشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان قم برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی برای مربیان این جمعیت است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :