کد خبر: ۳۷۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 31 January 2017

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: دهه فجر مظهر شکوه و عظمت انقلاب اسلامی ایران است و باید این ایام الله را به بهترین شکل ممکن پاسداشت.

آیت الله عباسعلی سلیمانی در گفت وگو با ایسنا افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان تأثیرگذارترین انقلاب جهان مطرح شده است و این انقلاب باعث ایجاد بسیاری از حرکت‌های ضداستکباری در جهان شد که از مکتب روح‌الله الهام گرفته بودند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه بیان کرد: دشمنان با انقلاب اسلامی دشمنی دیرینه ای دارند زیرا انقلاب اسلامی با پشتیبانی مردم در برابر استکبار جهانی مقاومت کرده و تاکنون پیشرفت های خوبی داشته است.

وی بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان تأثیرگذارترین انقلاب جهان مطرح شده است و این انقلاب باعث ایجاد بسیاری از حرکت‌های ضداستکباری در جهان شد که از مکتب روح‌الله الهام گرفته بودند.

آیت الله سلیمانی گفت: ملت ایران همواره رشادت‌ها و ایثار شهدا و رهبری پیامبرگونه امام راحل را پاس داشته‌ و اهتمام خاصی در برگزار کردن مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌ است.

وی خاطرنشان کرد: امروز کشور پس از گذشت سال از پیروزی انقلاب اسلامی به درختی تناور و تنومند تبدیل شده و در عرصه های مختلف علمی، صنعتی، فنی، نظامی، اقتصادی گام های موثری برداشته شده و به بزرگترین دستاوردها نائل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: در حقيقت انقلاب اسلامي مربوط به ايران تنها نبوده و نيست بلکه همه کشورهاي اسلامي بايد اصول انقلاب را در منطقه و کشور خود احياء کند که اين موضوع عملا در حال تحقق است.

سلیمانی اظهار کرد: انقلاب اسلامي تداعي گر آزادي، حريت، استقلال خواهي، ظلم ستيزي و معنويت گرايي مردم غيور ايران است که در دوران انقلاب مردانه پاي ارزش هاي خود ايستاد تا به پيروزي نائل آمد.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا در راستای بهتر برگزار شدن برنامه های این دهه کوشش کنیم و همه نهادها و دستگاه‌ها کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :