مدیرعامل شرکت گاز ایلام:
مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: عملیات اجرایی گاز رسانی به شهر توحید از توابع بخش هلیلان و همچنین بخش کهره و روستای شیراوند آغاز می شود.
کد خبر: ۳۷۰۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ 31 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛  عباس شمس الهی اظهار کرد: 54 میلیارد ریال برای عملیات گاز رسانی به این مناطق هزینه می شود.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح ها، 9 هزار جمعیت و 2 هزار و 500 خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند.

همچنین کلنگ زنی دبستان سه کلاسه روستای تخم بلوط با اعتبار چهار میلیارد و 250 میلیون ریال با حضور استاندار ایلام انجام شد.

فرماندار چرداول در این مراسم از بهره برداری 32 طرح عمرانی، خدماتی، فرهنگی و آموزشی در این شهرستان در دهه مبارکه فجر خبر داد.

مراد یگانه با بیان اینکه 25 طرح افتتاح و هفت طرح کلنگ زنی می شود، اظهار کرد: برای اجرای این طرح ها در مجموع 210 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و شهرستانی هزینه شده است.

وی یادآور شد: بهره برداری از شبکه گازرسانی به 13 روستای بخش زاگرس، کلنگ زنی گازرسانی به شهر توحید، کهره و روستای شیراوند در بخش هلیلان، افتتاح فاز چهارم مجتمع آبرسانی شله کش - بیجنوند در بخش زاگرس، فاز دوم مجتمع آبرسانی بخش شباب، راه اندازی چهار باب کتابخانه عمومی شهری و روستایی، احداث هفت واحد آموزشی در مناطق هلیلان و زاگرس، کلنگ زنی ساختمان بخشدارهای شباب و زاگرس، بهره برداری از طرح های برق رسانی و روشنایی معابر شهرستان و بهره برداری از 72 واحد مسکن مددجویی مهمترین این طرح ها است.

یگانه گفت: بهره برداری از این طرح ها حدود 500 فرصت شغلی در چرداول ایجاد می کند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :