فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: شهدا در دامن مادران، زینب‌گونه پرورش یافته‎اند که تا پای جان ایثارگری و از خودگذشتگی کردند و همین طور از ولایت فقیه اطاعت محض داشتند، یقین بدانید شهدا در تمام مجالس حضور دارند.
کد خبر: ۳۷۲۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 04 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از  خبرگزاری فارس از قزوین، هاشم آذربایجانی در مراسم یادواره شهدای شهر نصرت‌آباد که با حضور مسؤولان در مسجد جامع صاحب‌الزمان‌(عج) این شهر برگزار شد، با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: ایستادگی کشورهای مسلمان در مقابل اسرائیل و قدرت‌های دنیا، به برکت انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: اینکه امروز کشورهای سوریه، لبنان، عراق و کشورهای دیگر در مقابل اسرائیل و قدرت‌های دنیا ایستادگی می‎کنند، به برکت انقلاب اسلامی ایران است که مفهوم خودباوری و استقلال را بیان کرده است.

فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: خانواده‌های شهدا یقین داشته باشند که سلاح فرزندان خود زمین نمانده و هر جا تهدیدی به آرمان‌های جمهوری اسلامی باشد، سربازان جان بر کف تا پای خون خود خواهند ایستاد.

آذربایجانی تصریح کرد: جایگاه امروز کشور بعد از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون خون شهدای معظم هستیم و رزمندگان با الگوبرداری از سالار شهیدان در راه آن حضرت جان خود را فدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا در دامن مادران، زینب‌گونه پرورش یافته‎اند که تا پای جان ایثارگری و از خودگذشتگی کردند و همین طور از ولایت فقیه اطاعت محض داشتند، یقین بدانید شهدا در تمام مجالس حضور دارند.

فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: کشور ایران به برکت انقلاب اسلامی و فداکاری‌های رزمندگان جزو هفت کشور نخست جهان قرار دارد و اینکه کشور بدون کمک گرفتن از کشورهای قدرتمند و بیگانگان به فناوری هسته‌ای دست یافته، بسیار ارزشمند است و شتاب علم و فناوری‌ها در کشور به اندازه‌ای فراوان بود که دشمنان روی به ترور دانشمندان هسته‎ای آوردند.

آذربایجانی با بیان اینکه اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت حضور ولایت فقیه است، مطرح کرد: پیشرفت‌های علمی، نظامی، اقتصادی و غیره فراوانی داشته‌ایم که همه این‌ها به برکت خون شهدا و ایثارگری‎های آنان و وجود ولایت فقیه بوده است.

وی با اشاره به دوران قبل از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: حاکم ایران حلقه به گوش کشور آمریکا بود و به شدت وابستگی به بیگانگان داشت درحالی که امروز کشور استقلال یافته و صاحب‌نظر است و کشورهای منطقه از ایران الگو می‌گیرند.

گفتنی است در پایان مراسم از خانواده‌های معظم شهدا با اهدا لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :