وزیر راه وشهرسازی خبرداد:
وزیر راه و شهرسازی در بازدید احداث باند دوم دو راهی هرسین گفت: در موافقت نامه نامه نیامده است با ابن که پل ایجاد شده اما امسال پی گیری کرده تا در سال آینده از این مسیر به سمت نور آباد درموافقت نامه آورده شود.
کد خبر: ۳۷۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 09 February 2017
به گرازش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، امروز عباس آخوندی در  بازدید از باند دوم سه راهی هرسین- هرسین  اظهار داشت: از ادامه دو راهی هرسین تا محور نورآباد ۱۹۰کیلومتر است که محور نورآباد -خرم آباد ۸۵کیلومتر است.
مجتبی نیک کردار در بازدید از سه راهی هرسین-هرسین به وزیر  راه وشهرسازی گفت:  تردد  در این مسیر زیر چهار هزار بوده و الان  تعداد تردد مسیر  چهار هزار و پانصد است چون کریدور تعریف نکردیم ترانزیت محلی محسوب می شود.
معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه از مسیر  دوراهی هرسین ترانزیت محلی به عنوان ترانزیت محلی  شناخته می شود،  افزود: آن ترانزیتی که به جنوب می رود مدنظر شماست از کرمانشاه -اسلام آباد ک هما باید این مسیر راه را بشکنیم .
وی افرود:  مسیری که تا انتهای خرم آباد که باقی مانده تراتزیت محسوب می  شود که به علت ترافیک محلی محور اسلام آباد-   پلدختر قابل تقسیم است.
نیک کردارادامه داد: اما دو مسلئه وجود دارد که از دوراهی تا هرسین  کار می کنیم که با تامین اعتبار کمکی به تکمیل این پروژه شود.
معاون عمرانی استاندارگفت:  این مسیر به ایستگاه کمربندی هم متصل می شود که تقاطع غیر هم سطح جزو برنامه ی سفر رئیس جمهور  نبود که این  محل  دارای یک منابع طبیعی و یک راهدارخانه بزرگ است که می خواهیم  این تقاطع طرح کلی تر داشته باشد.
وی تصریح کرد:  آنچه برای ما مهم است می خواهیم این مسیر به منظور خدمت رسانی به مسافران به مرکز خدمات بین راهی تبدیل شود و در اجرا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :