مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بنده با توجه به سابقه‌ای که در فعالیت حوزه جوانان و نیازهای آنها دارم مخالف سرسخت تفکیک ورزش و جوانان هستم.
کد خبر: ۳۷۵۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲ 21 May 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایوب بهتاج صبح امروز در جریان بازید معاون وزیر ورزش از طرح‌ها و پروژه‌های در اردبیل اظهار کرد: بنده با نیازهای متنوع جوانان آشنایی داشته و بر این باورم که روح سرکش جوانان ما را ورزش به نقطه اعتدال بکشاند.

وی افزود: ما در سال گذشته 17 مجوز تاسیس و تمدید سمن‌ها را در حوزه جوانان صادر کردیم که از این لحاظ جزو شش استان برتر کشور در ارزیابی‌های کشوری قرار گرفتیم. ما رابطه کاری عاطفی با جوانان در حوزه تنوع نیازمندی‌های آنها داریم و بر این باوریم که ورزش و جوانان می‌تواند در ماموریت جدید خود به اهداف مورد نظر دست پیدا کند.

بهتاج سنگینی پرداخت بیمه ورزشی را به ویژه از سوی ورزشکاران روستایی یادآور شد و گفت: پرداخت 15 هزار تومان بیمه ورزشی در روستاها با توجه به منابع درآمدی پایین رقم قابل قبولی نیست و در جلسه‌ای که روز شنبه در وزارت ورزش و جوانان داریم پیشنهاد تعدیل و کاهش این نرخ را خواهیم داشت.

این مسئول سرانه اعتبارات اختصاص یافته به هیئت‌های ورزشی استان‌ها را متفاوت خواند و تصریح کرد: باید کلانشهرها از این اعتبارات به نسبت استان‌های محروم و شهرهای کوچک کمتر برخوردار شوند چراکه گاه از مبالغ سنگین یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار ترزیقی به این حوزه شهرهای و استان‌های کوچک بهره کمی را می‌برند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: این در حالی است که همیشه استان‌هایی همچون اردبیل در رویدادهای ورزشی المپیک و جهانی و بین‌المللی بیشتر از استان‌های درجه یک افتخار کسب کرده و بر دامنه موفقیت‌ها می‌افزاید.

بهتاج توزیع امکانات برخی امکانات ورزشی را از سوی نمایندگان مجلس یادآور شد و افزود: البته این توزیع بیشتر در مناطق محروم انجام می‌شود و شرایط مطلوبی را برای ورزشکاران ساکن در این مناطق به وجود می‌آورد.

وی گفت: ما پینشهاد کردیم تا در تقویت بیمه ورزشی، بیمه مدنی و مسئولیت نیز برای رؤسای شهرستان‌ها و هیئت‌های ورزشی پیش‌بینی شود تا در صورتی که روسای با حوادثی همچون پرداخت دیه به ورزشکاران متوفی روبه‌رو شدند در پرداخت آن با تنگنا روبه‌رو نشوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از صدور مجوز برای خرید چهار خودروی جدید برای ورزش و جوانان شهرهای مختلف خبر داد و بیان کرد: با اضافه شدن این چهار خودرو و یک خودروی شاسی بلند به ناوگان ورزش و جوانان بخشی از کمبود و نارسایی‌ ناوگان ورزش و جوانان برطرف خواهد شد.

بهتاج در پایان سخنان خود حمایت همه‌جانبه را از پیشکسوتان و خیرین حوزه ورزش یادآور شد و گفت: ما با تمام توان در خدمت این انسان‌های خیراندیش هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :