طی مراسمی و به مناسبت ایام‌الله دهه فجر خانه بهداشت خیابان شهید منتظری با حضور استاندار و جمعی از مسؤولان استانی افتتاح شد.
کد خبر: ۳۷۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ 11 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، طی مراسمی و به مناسبت ایام‌الله دهه فجر خانه بهداشت خیابان شهید منتظری ظهر امروز با حضور استاندار قزوین و جمعی از مسؤولان استانی افتتاح شد.

علیرضا خوانساری رئیس شبکه بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین در این مراسم اظهار داشت: 10 پایگاه و 14 شبکه مرکز بهداشت در قزوین وجود دارد که در سال جاری سه میلیارد تومان هزینه اقدامات عمرانی برای سه مرکز خانه بهداشت در قزوین شده است.

وی ادامه داد: برای خرید زمین مرکز بهداشت در خیابان منتظری 240 میلیون تومان، زمین تالار 240 میلیون تومان، زمین هادی‌آباد 700 میلیون تومان هزینه شده است

رئیس شبکه بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین عنوان کرد: همچنین مرکز بهداشت در شهر محمودآباد، روستاهای شید اصفهان، مشعلدار، مشکین‌آباد و سه روستای دیگر در حال احداث است.

خوانساری اضافه کرد: در این مراکز خدماتی در زمینه‌های مامایی، سلامت مادر و کودک، سلامت باروری، بیماری‌های غیر‌واگیر واکسیناسیون به صورت ثابت و روانشناسی و تغذیه به صورت دوره‌ای به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :