فرماندار قشم گفت: زنده نگه داشتن یاد امام خمینی(ره) به منزله پاسداشت ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۳۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹ 18 May 2015
عزت کمال‌زاده روز دوشنبه درنخستین جلسه هماهنگی آیین‌های ارتحال حضرت امام خمینی (ره) افزود: برای این منظور تبیین اندیشه‌های والای امام خمینی (ره) در جامعه به ویژه برای جوانان و نوجوانان ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) برای ساکنان اهل سنت شهرستان قشم یادآوری کرد: آن حضرت نه فقط در میان شیعیان، بلکه در میان دیگر مذاهب و ادیان نیز جایگاه ویژه‌ای دارد و باید از هر فرصتی برای گسترش اندیشه‌های ایشان استفاده کرد.

کمال‌زاده اندیشه‌های امام خمینی (ره) را مبداء حرکت انقلاب اسلامی و تغییر سرنوشت ملت ایران ارزیابی کرد و گفت: از این منظر نیز اندیشه‌های آن حضرت باید به نسل‌های آتی منتقل شود.

وی برگزاری باشکوه آیین‌های ارتحال امام خمینی (ره) را نشات گرفته از وابستگی ملت ایران به شخصیت والای آن حضرت دانست و افزود: خیل حرکت‌های مردمی در ایام سالگرد ارتحال آن حضرت حاکی از زنده بودن یاد و خاطره امام راحل در بین مردم است.

کمال‌زاده با قدردانی از همکاری سازمان منطقه آزاد قشم در هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این آیین‌ها، گفت: مدیرعامل و مسوولان فرهنگی این سازمان توجه ویژه‌ای به آیین‌های انقلابی، مذهبی و یادواره‌هایی همچون بزرگداشت شهدا دارند که این رویکرد به نوبه خود جای تقدیر و تشکر دارد.

وی از آمادگی کامل فرمانداری قشم در جهت همکاری و هماهنگی در برگزاری آیین‌های ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: در این زمینه با تمام توان از برنامه‌های پیش بینی شده حمایت می‌کنیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم نیز در این جلسه گفت: امام خمینی (ره) تمام معادلات جهانی را تغییر داد و دین اسلام را در عرصه جهانی مطرح کرد.

احمد غلامی اضافه کرد: پاسداشت آرمان‌های امام در دیگر کشورهای جهان نیز حاکی از گسترش روحیه ظلم ستیزی برگرفته از انقلاب اسلامی ایران دارد.

وی با بیان اینکه این فرهنگ در جهان در حال گسترش و همگانی شدن است، افزود: در این شرایط حساس باید راه و اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) برای نسل جوان و نوجوان تبیین و منتقل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :