استاندار قم عنوان کرد:
استاندار قم با تاکید بر استقرار دولت الکترونیک برای خدمات رسانی به مردم، توجه مدیران اجرایی به استفاده از فناوری اطلاعات را ضروری دانست.
کد خبر: ۳۸۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱ 23 May 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در جلسه شورای مدیران و مشاورین که در تالار امام جواد (ع) استانداری برگزار شد طی سخنانی بر لزوم تلاش مدیران برای توسعه و ترقی استان تاکید کرد.

استاندار قم با تاکید بر استقرار دولت الکترونیک برای خدمات رسانی به مردم، توجه مدیران اجرایی به استفاده از فناوری اطلاعات را ضروری دانست و خواستار اهتمام ایشان در حرکت به این سمت شد.

صالحی‌منش در ادامه با اشاره به رصد فعالیت‌های روسای دستگاه‌های اجرایی، طرح ارزیابی مدیران را مورد توجه قرار داد و افزود: این طرح موجب آشنایی کامل با وظایف دستگاه‌ها و شناسایی مدیران توانمند برای ادامه همکاری‌ها شده است.

وی با اشاره به دستاوردهای سفر کاروان تدبیر و امید به قم، شفاف شدن ظرفیت‌های ویژه و منحصر بفرد قم برای اعضای هیئت دولت را از دستاوردهای این سفر عنوان و خاطرنشان کرد: تغییر نگاه دولت به این استان و تلاش برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم آن از رخدادهای مهم این سفر بود.

نماینده عالی دولت در استان همچنین انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را مورد توجه قرار داد و خواستار استفاده از ظرفیت افراد با سابقه‌های درخشان انقلابی در راستای برگزاری هر چه بهتر این انتخابات شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :