همزمان با سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر روز ملی مقاومت و ایثار زنگ مقاومت در روستای حاج عوض قشلاقی پارس‌آباد به همت نوسازی مدارس به صدا درآمد.
کد خبر: ۳۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ 24 May 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان و دانش‌آموزان برگزار شد، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی و حرکت ایثارگرانه‌ای که فرزندان این مرز و بوم انجام داده‌اند امروز همه ما به ویژه دانش‌آموزان و نسل آینده این انقلاب در آرامش و عزت تمام تحصیل کرده و در مدارس حضور دارند.

امید قیامی با تبریک ایام شعبانیه و گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر گفت: این ظفر بزرگ نوید شجاعت و عزت تمام عیار ملت ایران را در سایه روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر تمام اجانب نشان داد و ثابت کرد که این انقلاب لحظه‌ای از آرمان خود عقب‌نشینی نخواهد کرد.

وی افزود: ما امروز در سنگر تعلیم و تربیت و ساخت مدارس تلاشمان بر این است تا بتوانیم برنامه‌ها و اهدافمان را با قوت و قدرت پیگیری کنیم که در این راستا ساخت و نوسازی مدارس به عنوان یک اولویت جدی با همراهی خیرین مورد توجه و دقت نظر قرار گرفته است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل از خیرین به عنوان بازوان توانمند نظام تعلیم و تربیت و نوسازی مدارس یاد کرد و ادامه داد: ما امروز در امر مدرسه‌سازی با نگاه توسعه‌ای که آموزش و پرورش در سایه استقرار دولت تدبیر و امید آغاز کرده است تلاشمان بر این است تا بتوانیم بهترین فضا و ظرفیت را برای تحصیل دانش‌‌آموزان مهیا کنیم.

قیامی استان اردبیل را جزو استان‌های پیشتاز در امر مدرسه‌سازی برشمرد و بیان کرد: تاکنون 17 جشنواره خیرین مدرسه‌ساز برگزار شده و در کنار آن نوسازی مدارس نیز در قالب تخریب و بازسازی و همچنین مقاوم‌سازی مدارس و ایجاد سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی ورود پیدا کرده است.

این مسئول اهمیت امر تعلیم و تربیت و اهتمام جدی خانواده‌ها و نظام آموزش و پرورش را به تحکیم بنیان آموزش و پرورش کارآمد یادآور شد و افزود: در این شرایط سخت همه باید با احساس مسئولیت در این عرصه ورود پیدا کنیم و با درک شرایط سعی‌مان بر این باشد تا نسلی سالم، متعهد و مومن را تحویل جامعه دهیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل یادآور شد: باید همکاری عموم مردم را در توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی نظاره‌گر باشیم و در این زمینه بتوانیم نارسایی‌ها را نیز برطرف کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با برگزاری این مراسم مدرسه سه کلاسه‌ای که بنیاد برکت در روستای حاج عوض قشلاقی پارس‌آباد احداث می‌کند کلنگ‌زنی شد تا این پروژه اجرایی و عملیاتی شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :