جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام حسن‌(ع) قزوین:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام حسن‌مجتبی(ع) قزوین گفت: امسال زائرسرای قزوین در شهر خرمشهر میزبان کاروان‌های راهیان نور بوده که امیدواریم بهترین میزبان در این زمینه باشیم.
کد خبر: ۳۸۶۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 28 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حجت مددخانی در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های راهیان نور شهرستان قزوین که امروز در سالن اجتماعات فرمانداری قزوین و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد به حرکت ارزشمند راهیان نور پرداخت و اظهار داشت: راهیان نور از صفر تا صد یک عملیات فرهنگی بزرگ و زمینه‌ای برای تغییر و تحول انسان‌ها در فضای معنوی بوده که شهدا در آن سرزمین‌های مقدس ایجاد کرده‌اند.

وی افزود: یکی از این ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد، راهیان نور است و آحاد مردم جامعه باید این فرصت را قدر بدانند و استفاده کنند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام حسن‌مجتبی(ع) قزوین بیان کرد: راهیان نور یک برنامه فرهنگی بزرگ و تثبیت‌ شده در کشور بوده که دامنه تأثیر آن تا اقصی نقاط دنیا رسیده است.

مددخانی عنوان کرد: پرچم شهادت‌طلبی و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار توسط حضرت سیدالشهدا(ع) برافراشته و امروز این فرهنگ در دوران دفاع مقدس سرافرازانه تثبیت شد و حال این حرکت عظیم با برنامه فرهنگی راهیان نور همچنان در جامعه برقرار و جاودانه می‌ماند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های ماندگاری که در سالیان انقلاب شکل‌ گرفته و رهبر معظم انقلاب هم به آن تأکید دارند، دفاع مقدس است که در حال حاضر برنامه‌های آن در قالب راهیان نور دنبال می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام حسن‌مجتبی(ع) قزوین تصریح کرد: به برکت انقلاب در مسیر راهیان نور اتفاقات خوبی در کشور رخ داده است و نسل سوم و چهارم انقلاب که دوران دفاع مقدس را تجربه نکرده‌اند با رفتن به این سفر معنوی از نزدیک با مسائل جنگ و فرهنگ ایثار، اخلاص و شهادت آشنا می‌شوند و این دریافت شخصی را به سرتاسر جامعه انتقال می‌دهند.

مددخانی با اشاره به اینکه امروز هم دشمنان با جنگ نرم به دنبال آن هستند تا امنیت کشور را دچار خدشه کرده و آسیب بزنند، گفت: راهیان نور به‌ عنوان یک حرکت فرهنگی می‌تواند با جنگ نرم دشمنان مقابله کند.

وی عنوان کرد: نسل جوان امروز باید در این مدرسه بزرگ با زیبایی‌های حرکت بزرگ فرهنگی راهیان نور آشنا شوند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام حسن‌مجتبی(ع) قزوین ادامه داد: ستاد راهیان نور متولی و مروج زنده نگه داشتن یاد شهدا است و ما افتخار می کنیم که در این عرصه خدمت می کنیم و اما این را به عنوان سربازی در پشت خاکریز دشمن می بینیم.

مددخانی یادآور شد: امسال یک هزار و 500 نفر از شهرستان قزوین و در قالب کاروان‌های راهیان نور به یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

وی گفت: امسال زائرسرای قزوین در شهر خرمشهر میزبان کاروان‌های راهیان نور بوده که امیدواریم بهترین میزبان در این زمینه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :