استاندار سمنان:
استاندار سمنان گفت: مسؤولان امروز باید به رفع مشکل اعتیاد در استان سمنان کمک کنند و همکاری همه دستگاه‌ها در راه مبارزه با اعتیاد ضروری است.
کد خبر: ۳۸۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ 05 March 2017

محمدرضا خباز در حاشیه نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در گفت‌وگو باخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس این استان بیان کرد: فرد معتاد بیماری است که خود را در اثر غفلت آلوده به این بیماری کرده و نتایج سوء آن بر خانواده تأثیر می‌گذارد و افراد خانواده دچار مشکلاتی می‌شوند.

وی به همکاری همه دستگاه‌ها در راه مبارزه با اعتیاد اشاره کرد و افزود: برای تحقق این مهم باید نیات خالص شود و با توجه به اینکه همه معتقد و مسلمان هستیم، برای نجات افرادی که وارد این مسیر شدند، بکوشیم و آنان را از انحراف نجات دهیم.

استاندار سمنان گفت: مبارزه با اعتیاد نیازمند نگاهی چندمجهولی است و باید از همه استعداد استان، فرهیختگان و شهروندان برای رفع این معضل کمک گرفت و با استفاده از تجربیات میدانی به این فرمایش مقام معظم رهبری که سه قوا را مکلف به حل این معضل کرده‌اند، جامه عمل بپوشانیم.

وی بیان کرد: مجموعه تجربیات باید گرد هم جمع شوند و به بیان نقاط ضعف و قدرت پرداخت تا در این حرکت نقش‌ها ایفا شود.

خباز گفت: در تحقق این هدف همه به‌نوعی نقش دارند؛ اما یک حرکت بنیادی مردمی پشت قضیه نیاز بوده و انگیزه مدیران نیز برای بهبود اوضاع ثمربخش است.

استاندار سمنان بیان کرد: برای اهمیت این قضیه باید با خانواده معتاد در ارتباط بود تا به مشکلات آنان پی برد و هم‌افزایی در این امر از نان شب هم واجب‌تر است.

خباز با بیان اینکه شهر تبریز یک متجاهر به اعتیاد هم ندارد، اظهار کرد: باید تلاش شود تا استان سمنان و شهرستان نیز از این معضل خالی شود.

وی با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌ها باید در جهت کاهش این آسیب اجتماعی مخرب بکوشند، اظهار کرد: ساماندهی این افراد باید در دستور کار همه مسؤولان قرار گیرد و با این نگاه که فرد معتاد یک بیمار است، به درمان وی پرداخت.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :