سردار بابازاده :
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل بر ضرورت تداوم روحیه جهادی در تمامی عرصه های فعالیت تاکید کرد.
کد خبر: ۳۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ 25 May 2015
به گزارش مهر، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل بعد از ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر با تاکید بر ضرورت تداوم روحیه جهادی در تمامی عرصه های فعالیت افزود: تداوم راه شهیدان یکی از وظایف وجدانی، اخلاقی و شرعی هر فرد مسلمانی است که در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزشهای نظام جان خود را فدا کردند تا نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی بیش از پیش در عرصه جهانی به منصه ظهور برسد.

سردار جلیل بابا زاده بیان داشت: باید با حفظ ارزشهای دفاع مقدس و زنده نگاه داشتن یاد شهیدان به نسلهای آینده منتقل شود تا همگان بدانند که وجب به وجب این کشور اسلامی از خون شهیدانی همچون باکری ها، چمران ها، یسری ها و برزگر ها و صیاد شیرازی رنگین است.

وی با اشاره به حفظ ارزشها در سطوح مدیریتی و اجرایی عنوان کرد: نقش جهاد کشاورزی در کنار دیگر دستگاههای اجرایی با مسئولیت تامین امنیت غذایی بسیار حساس است و تلاش و زحمت در این بخش و رساندن کشور اسلامی به خودکفایی محصولات استراتژیک و حیاتی خود جبهه نبرد با دشمنان استعمارگر جمهوری اسلامی است.

عدیل سروی رئیس جهاد کشاورزی استان نیز در این مراسم افزود: حفظ ارزشهای سنگر سازان بی سنگر در کنار نیروهای نظامی دفاع مقدس ضروری است.

وی ادامه داد:  الگو برداری از حماسه ها، گذشت و فداکاریهای رزمندگان و به خصوص سنگر سازان بی سنگر جهاد سازندگی در دوران هشت سال دفاع مقدس باعث شده تا خانواده بزرگ کشاورزی خدمت در این بخش و افزایش تولید در محصولات کشاورزی و قطع وابستگی از اجانب شرق و غرب را ادامه جنگ هشت سال دفاع مقدس بدانند.

رئیس جهاد کشاورزی استان تصریح کرد: زنده نگه داشتن ارزشهای هشت سال دفاع مقدس و تدوین منشور فرهنگ جبهه و جنگ و خاطرات و حماسه آفرینهای رزمندگان اسلام باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به رشادت ها و ایثارگریهای رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس متذکر شد: ۷۷ هزار کیلومتر شن ریزی و ۱۰۰ هزار کیلومتر جاده سازی در مقابل توپ و تانک و مسلسل و در سخت ترین شرایط از روحیه ارزشمند معنوی نشات می گیرد.

سروی انجام این کارهای ناممکن را با برخورداری از روحیه ایثار و جهاد ممکن دانست و یادآور شد: آنچه که در آن زمان دنیا را متحول کرد به طور یقین در شرایط فعلی تمامی ابرقدرتها را زمین گیر کرده و در نقطه اوج ذلت آنها را ذلیل خواهد کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :