معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداراردبیل از شرکت بیش از 8هشت هزار نفر از شهروندان استان اردبیل در آیین عزاداری سالگرد ارتحال امام راحل خبر داد.
کد خبر: ۳۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ 25 May 2015

به گزارش ایرنا، طاهر شریفی در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل گفت: آیین های سالگرد امام (ره) با شکوه تر از سال های گذشته برگزار می شود و از استان اردبیل نیز بیش از هشت هزار نفر در قالب 200 کاروان برای شرکت در عزاداری سالگرد ارتحال امام راحل به مرقد مطهر ایشان اعزام می شوند.

وی افزود: مجموع این برنامه ها با محوریت تبیین اهداف و تفکرات امام ، توجه به وصایای ایشان به عنوان چراغ راهنمای مسوولان ، پررنگ کردن فرهنگ شهید و شهادت با تمرکز بر شهدای 15 خرداد و توجه به منویات مقام معظم رهبری برگزار می شود.

وی به ضرورت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم سالگرد ارتحال جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی در سطح استان تاکید کرد و اظهار داشت: مردم با شرکت گسترده خود در مراسم بزرگد اشت ارتحال امام راحل ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا با ولی امر مسلمین نیز تجدید تبعیت می کنند.

شریفی بیان کرد: همه زندگی و حیات فردی و اجتماعی ما امروز مرهون مجاهدت ها و رشادت های ابرمرد تاریخ، امام بزرگوار بوده که همواره با رهنمودهای خویش این ملت را به قله های سعادت هدایت کردند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداراضافه کرد: گرامی داشت سالگرد ارتحال امام (ره) حرمت به آرمان آن امام راحل و در حقیقت نشان دادن شور و علاقه ایرانیان به تداوم و اندیشه بنیانگذار انقلاب اسلامی است که بایستی دستگاه های اجرایی در اعزام زائران به مرقد مطهر امام (ره) و تامین نیازمندی های کاروان با سپاه و بسیج همکاری و تعامل داشته باشند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :