تقریبا هیچ
به گزارش تابناک تبریز، بهرام صمدی‌راد مقام مسئول در پزشکی قانونی استان اظهار می دارد آمار مرگ و میر ناشی از مصرف مواد مخدر در استان افزایش داشته است.
کد خبر: ۳۹۰۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ 07 March 2017
به گزارش تابناک تبریز، بهرام صمدی‌راد مقام مسئول در پزشکی قانونی استان  اظهار می دارد آمار مرگ و میر ناشی از مصرف مواد مخدر در استان  افزایش داشته است.
 
این درحالی است که استان ما رتبه یک امنیتی کشور را بدست آورده و در کنار آن استانداری ادعا می کند که بخش اعظمی از معضل  اعتیاد را حل نموده است.
 
بد نیست از زبان دبیر ستاد  مبارزه با مواد مخدر استان وضعیت این حوزه را رصد کنیم تا دوباره به تناقضی در بیانات مسئولین استانداری پی ببریم.
 
سردار نصرتی معاون امنیتی سیاسی دوران احمدی نزاد در استان و دبیر ستاد فعلی می گوید: متاسفانه ترامادول که دروازه ورود به مواد مخدر است آمار مصرف آن بین دانش آموزان و دانشجویان افزایش یافته و تعداد زنان معتاد که عمدتا از طریق آرایشگاه ها و مصرف مواد لاغری معتاد می شوند نیز افزایش دارد و این زنگ خطر بزرگی است که به صدا در آمده است چرا که به دنبال آن نوزاد معتاد متولد می شود.
 
از طرفی با توجه به سیاست تمرکز گرایی شدیدی که شخص نصرتی در مبارزه با اعتیاد در پیش گرفته است متاسفانه بسیاری از کمپ ها عملا تعطیل شده و و تنها مرکز دولتی کمپ ماده 16  به فعالیت مشغول است.
 
از طرف دیگر شعار تبریز شهر بدون معتاد متجاهر نیز ظاهرا روش های معمول  در مبارزه با مواد مخدر را به حالت ویتیرینی و مجلسی تقلیل داده و مسئولین امر بجای درمان قطعی مساله بدنبال ظاهر سازی هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :