انجمن حمایت از زندانیان یزد :
مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان یزد گفت: کنترل رفتار و آسیب‌زدایی یا کاهش آسیب‌های خانواده زندانی از اهداف انجمن حمایت زندانیان استان یزد است.
کد خبر: ۳۹۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴ 25 May 2015
به گزارش تابناک یزد ، "عباس علی امینی" اظهار كرد: انجمن حمایت زندانیان، نهاد مقدسی است که با هدف همیاری و کمک به خانواده زندانیان بی‌بضاعت مشغول فعالیت است.

وی در مورد فعالیت‎های انجمن حمایت زندانیان یزد، عنوان کرد: این انجمن در مدت فعالیتش منشاء اقدام‌های ارزشمندی در حوزه حمایت و کمک به خانواده کم ‌بضاعت زندانیان بوده و همواره در کنار این مساعدت‌ها در سایر مولفه‌های جامعه‌پذیری زندانیان نیز فعالیت‌های چشمگیری داشته است.

این مقام مسئول گفت: همزمان با انجام فعالیت‌های اقتصادی درآمدزا، این انجمن نقش محوری برای جذب کمک‌های خیران و توزیع این کمک‌ها به صورت آبرومندانه در بین خانواده مددجویان زندان دارد.

وی ابراز كرد: تحقق اهداف و تقویت انجمن مستلزم همکاری تمام مدیران و دست‌اندرکاران‌ حوزه‌های مختلف است، زیرا غفلت از این مهم برای جامعه زیان‌بار است.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان، کنترل رفتار و آسیب‌زدایی یا کاهش آسیب‌های خانواده زندانی را از موضوع‌های اساسی برای جامعه‌پذیری زندانیان دانست و بیان كرد: بدون تردید اگر زندانی و فرزندانش در ایام تحمل کیفر درگیر آسیب‌های اقتصادی، فرهنگی یا اجتماعی شدید شوند نه تنها اصلاح و تربیتی صورت نمی‌گیرد، بلکه انگیزه انتقام‌جویی از جامعه در آنها تقویت می‌شود و بر تکرار جرم و شمار بزهکاران افزوده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :