دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های همدان افزود: افزایش پرداخت تسهیلات ازدواج در شرایطی است که سال قبل ۳۰ میلیون ریال برای هر فرد بود اما از بهمن‌ماه سال گذشته تاکنون به یک‌صد میلیون ریال برای هر یک از زوجین افزایش‌یافته است.
کد خبر: ۳۹۱۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ 09 March 2017
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های همدان گفت: پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان همدانی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 364 درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایرنا؛ محمد طوماسی در ستاد ساماندهی امور جوانان استان همدان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه 2 هزار و 228 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به زوج های همدانی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این میزان تسهیلات بانکی به 24 هزار و 151 تن اختصاص یافته است پیش بینی کرد: تا پایان امسال آمار پرداخت تسهیلات ازدواج در سطح استان همدان به 26 هزار تن برسد.

دبیرکمیسیون هماهنگی بانک‌های همدان افزود: افزایش پرداخت تسهیلات ازدواج در شرایطی است که سال قبل 30 میلیون ریال برای هر فرد بود اما از بهمن ماه سال گذشته تاکنون به یکصد میلیون ریال برای هر یک از زوجین افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه هم اکنون نیز 9 هزار و 283 تن نیز برای دریافت تسهیلات ازدواج در صف انتظار قرار دارند افزود: بانک های ملی، کشاورزی و صادرات به ترتیب بیشترین پرداختی تسهیلات بانکی را داشته اند. 

* فعالیت 86 سمن فعال در همدان

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این نشست گفت: هم اکنون 86 سازمان مردم نهاد در امور جوانان در سطح این استان فعال است.

به گزارش ایرنا رسول منعم افزود: این تعداد سمن قبل از دولت یازدهم 24 فقره بود که با رشد قابل توجهی در سال های گذشته مواجه شده است.

وی با بیان اینکه 80 سمن جدید نیز در دست اقدام برای دریافت مجوز قانونی هستند خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز 300 مصوبه در راستای رسیدگی به امور جوانان در سطح استان همدان تصویب و 127 برنامه مختلف در امور جوانان نیز در سال جاری برگزار شد.

ستاد ساماندهی امور جوانان استان همدان روز پنجشنبه با حضور محمدرضا رستمی معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :