استاندار قم مطرح کرد
استاندار قم با تاکید بر تغییر برخی دیدگاه‌های مدیریتی در حوزه برنامه ریزی و توجه به بخش گردشگري و خدمات گفت: رشد صنعت گردشگری، در ایجاد اشتغال و تولید ناخالص استان و سرعت توسعه اقتصادی قم نقشی بی‌بدیل دارد.
کد خبر: ۳۹۲۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳ 11 March 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی با حضور در سومین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی قم از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کرد.

استاندار قم ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نمایشگاه، طی سخنانی نقش صنعت گردشگری در رشد اقتصادی و ارزآوری این صنعت را مورد توجه قرار داد و افزود: ایران جزء 10 کشور برتر جهان در زمینه ظرفیت‌های گردشگری است.

وی با بیان ویژگی‌ها و توانمندی‌های استان قم در صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: باید بسترهای لازم برای جلب اعتماد و رغبت سرمایه گذاران در این حوزه ایجاد شود.

استاندار قم تلاش‌های صورت گرفته در دولت تدبیر و امید در راستای افزایش رفاه اقتصادی در استان را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: توسعه اقتصادی در گرو حضور بخش خصوصی در همه عرصه‌هاست که در حوزه توسعه صنعت گردشگری، حضور توانمند بخش خصوصی نقش موثری ایفا خواهد کرد.

وی بر تغییر برخی دیدگاه‌های مدیریتی در حوزه برنامه ریزی و توجه به بخش گردشگری و خدمات را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: رشد صنعت گردشگری، در ایجاد اشتغال و تولید ناخالص استان و سرعت توسعه اقتصادی قم نقشی بی‌بدیل دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :