تیم سایروس دانشگاه لرستان در مسابقات جهانی روباتیک ODTU در بخش سخت افزاری ربات Hardware با کسب مقام اول به عنوان بهترین سخت افزار دست پیدا نمود.
کد خبر: ۳۹۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲ 11 March 2017

علی امیری سرپرست تیم سایروس دانشگاه لرستان در گفتگو با خبرگزاری تابناک لرستان ابراز داشتند: تیم سایروس دانشگاه لرستان در مسابقات جهانی  روباتیک ODTU  در بخش سخت افزاری ربات Hardware   با کسب مقام اول به عنوان بهترین سخت افزار دست پیدا نمود.

ایشان گفتند: این مسابقات که به صورت آزاد برگزار شد؛ که با حضور حدود 20  کشور  مختلف در رشته های گوناگون در شهر آنکارای ترکیه به کار خود پایان داد.

تیم سایروس مقام اول بخش سخت افزار را کسب کرد

 
امیری به عنوان سرپرست تیم گفتند با اینکه تا کنون در قبال مقام هایی که تیم سایروس کسب کرده است تقدیری نشده است ابراز داشتند که به تازگی از حمایت های دکتر فیضیان مسئول پژوهش دانشگاه لرستان برخوردار شده ایم که در کسب این موقعیت بسیار تأثیر گذار بوده است
ایشان با بیان اینکه جایگاه این مسابقه در سطح خوبی در میان مسابقات مشابه برخوردار است گفتند: سطح مسابقات خیلی بالا بود و کشورای مختلفی برای نشان دادن توانایی های خود در این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند.

تیم سایروس مقام اول بخش سخت افزار را کسب کرد

علی امیری عضو تیم سایروس ضمن گله مندی از عدم توجه مسئولین به این تیم ابراز داشتند تیم سایروس در سال 88 توسط  روزبه فرهادی تشکیل شد که تا کنون حدود 20 مقام کشوری و چندین مقام بین المللی کسب کرده است. 
وی بیان کردند با توجه به اینکه مسابقات فرانسه در راه است و تیم باید خود را برای مسابقات تابستان پیش رو آماده کند امیدوار است که تیم مورد حمایت مسدولین استان قرار بگیرد.

تیم دانشگاه لرستان تنها نماینده ایران در این رشته بود که با ترکیب روزبه فرهادی (کارشناسی الکترونیک )؛ حسین صوفی (کارشناسی مکانیک) و علی امیری(کارشناسی ای تی فناوری اطلاعات) در این مسابقات شرکت کرده بودند.


تیم سایروس مقام اول بخش سخت افزار را کسب کرد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :