دادستان قزوین:
دادستان عمومی و انقلاب قزوین ضمن تأکید به دادستان‌های شهرستان‌های استان برای اتخاذ تدابیر لازم، از آمادگی دستگاه قضا برای ارائه خدمات مختلف به مردم از جمله حضور کشیک مربوط به خدمات مرتبط با انتخابات خبرداد.
کد خبر: ۳۹۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ 15 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در نشست با دادستان‌های شهرستان‌های استان با بیان اینکه ایام نوروز فرصت خوبی برای استراحت مردم است که باید به خوبی پاس داشته شود، اظهار داشت: امنیت مردم در این ایام باید با تدابیر لازم حفظ و حتی بیش از پیش تقویت شود.

وی ادامه داد: تجربیات سال‌های گذشته و همچنین دستورالعمل‌های ابلاغی قوه قضائیه، راهگشای بسیاری از مشکلات و انتظارات است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه کرد: موضوع مرخصی ایام نوروز زندانیان باید انجام شود اما لازم است در اعطای این مرخصی به گونه‌ای عمل شود که ضمن رعایت قانون و عدالت، ضوابط و بخشنامه‌های ابلاغی و همچنین موارد قانونی هم در دستورالعمل‌ها لحاظ شود.

صادقی‌نیارکی عنوان کرد: ایام نوروز فرصت استراحت عموم مردم است و در این میان ممکن است برخی بخواهند از این فضا برای تجاوز به عرصه‌های منابع طبیعی استفاده کنند که لازم است هشدارهای لازم به دستگاه‌های متولی در این زمینه داده شود.

وی تصریح کرد: ثبت‌نام کاندیداهای شوراها از 30 اسفند تا هفتم فروردین ماه است که برای ارائه خدمات به مراجعان دستگاه قضا در این ایام به خصوص در ایام تعطیل کشیک فعال داشته و به ارائه خدمات می‌پردازد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین توضیح داد: گرچه ایام نوروز برای تفریح و استراحت است اما ما در دستگاه قضا این آرامش را باید کمتر داشته باشیم و با هوشیاری خویش و سرکشی و حضور شایسته بتوانیم بستر ایجاد امنیت و آرامش را در جامعه فراهم کنیم.

صادقی‌نیارکی اعلام کرد: دستگاه قضا در ایام نوروز هم آمادگی لازم را برای ارائه خدمات دارد و تدابیر لازم و هماهنگی شایسته با دستگاه‌های امنیتی انجام شده است تا ایام نوروز را با آرامش و فضای مناسب‌تری در استان داشته باشیم.

وی یادآور شد: باید در ابعاد مختلف فضایی را در استان فراهم کنیم که علاوه بر هم استانی‌ها، میهمانانی که از استان گذر کرده و یا در استان حضور دارند، خاطرات شیرینی را از سفر به قزوین داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :