سه طرح عمرانی و خدماتی با حضور نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در نهمین روز از دهه فجر افتتاح شد.
کد خبر: ۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۶ 09 February 2015

سه طرح عمرانی و خدماتی با حضور نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در نهمین روز از دهه فجر افتتاح شد.

به گزارش فارس، در نهمین روز از دهه فجر سه طرح عمرانی و خدماتی با حضور نماینده مردم تویسرکان در مجلس، فرماندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و بهره‌برداری شد.

بخش ایزولاسیون تنفسی بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) تویسرکان با صرف 36 میلیارد ریال که 500 میلیون ریال برای ساختمان و تأسیسات و 31 میلیارد ریال به‌ منظور خرید تجهیزات برای خدمات‌دهی به بیماران ریوی و عفونی هزینه شده، در تویسرکان افتتاح شد.

بخش ایزولاسیون مجهز به دستگاه‌های تنفس مصنوعی، دی. سی شوک، مانیتورینگ، عملکرد قلب و ساکشن است و ظرفیت اسمی چهار تخت که فعلا دو تخت به نیاز تویسرکان پاسخ می‌دهد. تجهیزات و تأسیسات بخش ایزولاسیون بر اساس آخرین استانداردهای جهانی سازمان بهداشت ایجاد شده است.

اتاق ایزولاسیون تنفسی نیز همزمان با دهه فجر در شهرستان کبودراهنگ افتتاح می‌شود.

دومین پروژه نیز افتتاح ساختمان مقاوم‌سازی در روستای آرتیمان در دو طبقه به مساحت 275 متر مربع در زیربنای 160 متر مربع با سازه اسکلت فلزی و واگذاری 200 میلیون ریال تسهیلات است. همزمان با این پروژه 80 واحد دیگر نیز به بهره‌برداری رسید.

مقاوم‌سازی 4 هزار و 580 واحد مسکن روستایی با استفاده از تسهیلات در سطح شهرستان، صدور 13 هزار و 600 جلد سند مالکیت روستایی و شهری از دیگر اقدامات بنیاد مسکن روستایی تویسرکان محسوب می‌شود.

امروز همچنین خانه داوطلبان و کانون جوانان جمعیت هلال احمر در شهر سرکان در تویسرکان آغاز به کار کرد، به گفته مسئولان برای ایجاد کانکس‌های ایجاد شده به منظور خدمات‌دهی 150 میلیون ریال هزینه شده است.

خانه داوطلبان و کانون جمعیت هلال احمر شهر سرکان با سرلوحه قرار دادن اصل هفت‌گانه بی‌طرفی، بی‌غرضی، استقلال، خدمت داوطلبانه، بشردوستانه، یگانگی و جهان‌شمولی کلید خورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :