معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: در خراسان رضوی بیش از 500 فعال قرآنی به همراه تشکل‌های مردمی وجود دارند که باید از ظرفیت‌های آنها در برگزاری نمایشگاه قران استفاده شود.
کد خبر: ۳۹۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۲ 27 May 2015
سید محسن صادقی در شورای هماهنگی ستاد دهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد در سالن اجتماعات استانداری اظهار داشت: در خراسان رضوی بیش از 500 فعال قرآنی به همراه تشکل‌های مردمی وجود دارند که قبل از پرداختن به هماهنگی بین دستگاهی ویژه برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت باید شناخته شوند و از ظرفیت‌های آنها استفاده شود.

وی بر لزوم توجه به ظرفیت‌های خیران قرآنی در افزایش کمک مالی به دهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد تأکید کرد و افزود: 270 هزار مهاجر در خراسان رضوی زندگی می‌کنند که می‌توان از هنرها و فعالیت‌های قرآنی آنها بهره برد لذا باید از اداره‌کل اتباع خارجی خراسان رضوی نیز برای بخش بین‌المللی این نمایشگاه کمک گرفت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه استانداری، شهرداری، اوقاف، بسیج، آستان قدس رضوی و تبلیغات اسلامی باید بودجه عمومی برگزاری این نمایشگاه را ارائه کنند، تصریح کرد: مهم‌ترین مشکل در برگزاری این نمایشگاه عدم توجه به حوزه محتوایی آن است و نه اعتبار و بودجه لذا ما نیازمند تشکیل کارگروه‌هایی ویژه حوزه محتوایی هستیم که توسط فعالان قرآنی باید نقاط ضعف و قوت نمایشگاه‌های گذشته را مورد ارزیابی و ارزشیابی قرار دهند.

صادقی اضافه کرد: مدیریت این نمایشگاه با نگاه دولتی و استفاده از نوآوری و ارائه نظام پیشنهادی باید مورد توجه ستاد دهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد قرار گیرد.

وی بیان کرد: مطبوعات، خبرگزاری‌ها و تبلیغات شهری در قالب بیلبوردها قبل از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت از اهمیت بالایی برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :