سرپرست شهرداری بوشهر گفت: اعتبارات سال ۹۲ شهرداری بوشهر از ۴۰ میلیارد تومان به ۱۱۶ میلیارد تومان در سال جاری رسید که این موضوع بیانگر افزایش ۲۰۰ درصدی است.
کد خبر: ۴۰۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳ 27 May 2015
تابناک بوشهر: ایمان چارکی پیش از ظهر چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه شهردار بوشهر اظهار داشت: از سال ۹۲ که فصل جدیدی از مدیریت شهری بوشهر بود شاهد انجام اقدامات خوبی در عرصه توسعه شهری بودیم.

وی اضافه کرد: اعتبارات شهرداری بوشهر از ۴۰ میلیارد تومان در سال سال ۹۲ به ۱۱۶ میلیارد تومان در سال جاری رسید که این موضوع بیانگر افزایش ۲۰۰ درصدی بودجه شهرداری بوشهر بوده است و این در حالی است که در سنوات گذشته حداکثر ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش بودجه را شاهد بوده‌ایم.

سرپرست شهرداری بوشهر به اقدامات صورت گرفته در شهر بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: توسعه ساحل‌سازی، بازسازی میدان میوه و تره‌بار، اجرای چمن مصنوعی در سطح شهر، اجرای طرح‌های آسفالت، کاشت نهال در نقاط مختلف شهر، توسعه پارک‌های محلی و ساحلی از جمله این اقدامات بوده است.

بازگشایی ۱۴ معبر مهم بوشهر/ساخت شهربازی

وی به برنامه‌های سال ۹۴ شهرداری بوشهر نیز اشاره کرد و افزود: احیای بافت قدیم بوشهر، ساخت شهربازی، سند افق حمل و نقل و ترافیک شهر بوشهر، بازگشایی ۱۴ معبر مهم بوشهر، ممیزی املاک، آسفالت معابر، تجهیز مبلمان تمامی پارک‌های سطح شهر و محلات و ساحلی، روشنایی پارک‌ها و معابر از جمله برنامه‌های ما در سال جاری است.

چارکی از آسفالت کوچه‌ها به عنوان یکی از طرح‌های بسیار مهم در سطح شهر بوشهر یاد کرد و ادامه داد: مردم از این فرصت استفاده کنند و با پرداخت ۲۰ درصد همیاری زمینه‌ساز آسفالت کوچه‌های بوشهر باشند و امیدواریم امسال شاهد اجرای کامل این طرح‌ها باشیم.

وی بیان داشت: مشکلات زیادی در شهر وجود دارد و اعتبارات شهرداری پاسخگوی این نیازها نیست و استفاده از بخش خصوصی در طرح‌های مختلف را مد نظر داریم و امیدواریم مسئولان استان نیز اعتبارات شهرداری را افزایش دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :