رئیس پلیس راه استان یزد از کاهش 54 درصدی تلفات انسانی در حوادث جاده ای این استان در تعطیلات نوروزی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۰۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ 03 April 2017
 به گزارش تابناک یزد،احمد مظفری افزود: با وجود افزایش 15 درصدی سفرهای نوروزی در این استان از 25 اسفندماه 95 تا 13 فروردین با اقداماتی که صورت گرفته و همکاری شهروندان در رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی شاهد کاهش حوادث جاده ای بوده ایم.
وی بیشترین علت حوادث رانندگی نوروزی در استان یزد را با سهم 60 درصدی مربوط به واژگونی خودرو و خروج از جاده عنوان کرد و گفت: 80 درصد کشته شدگان حوادث رانندگی استان مربوط به حوادثی است که در آن تنها یک خودرو دچار حادثه شده و تصادفات بین 2 و یا چند خودرو سهم اندکی در تلفات حوادث رانندگی استان داشته است.
سرهنگ مظفری بی توجهی به جلو، خستگی و خواب آلودگی و استفاده از تلفن همراه را مهمترین دلیل حوادث رانندگی تعطیلات نوروزی اعلام کرد و از رانندگان خواست هنگام خستگی از رانندگی اجتناب کنند و همچنین با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی زمینه کاهش هرچه بیشتر حوادث رانندگی را فراهم سازند.
وی یادآور شد: با توجه به اتمام زمان طرح نوروزی نیروی انتظامی در روز 14 فروردین، اطلاعات کامل حوادث نوروزی پس از جمع بندی و تحلیل اطلاعات از طریق رسانه ها به اطلاع افکار عمومی می رسد.
محورهای ارتباطی استان یزد با توجه به قرار گرفتن در کانون کریدور ارتباطی شمال به جنوب و شرق و غرب کشور پذیرای حجم قابل توجهی از ترافیک بین استانی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :