چهارمین همایش بین المللی فرهنگ غدیر به همت سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان آذربایجان شرقی در تبریز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱ 28 May 2015

به گزارش خبرنگار ما ، مسلم اورنگی، رییس سازمان بسیج اساتید آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری چهارمین همایش بین المللی فرهنگ غدیر در هفتم مهر ماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این همایش نیز مانند سه همایش قبل با محورها و اهداف خاصی برگزار می شود.

وی با اشاره به این‌که آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش اول مرداد ماه سال جاری است، خاطرنشان کرد: زمان اعلام نتایج داوری مقالات نیز 25 مرداد ماه است، که توصیه می شود مقالات ارسالی با موضوعات و محورهای پیشنهادی دبیرخانه همایش نگارش و تدوین شوند.

اورنگی ادامه داد: ارسال مقالات فقط از طریق سایت همایش امکان پذیر بوده و به مقالات برتر جوایز نفیسی اهدا می‌شود و علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ghadirjournal.ir مراجعه کرده و یا با شماره 04133362544 تماس بگیرند.

رییس سازمان بسیج اساتید آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: فرهنگ غدیر و ارتباط آن با قرآن و سیره پیامبر اکرم(ص)، همدلی و همزبانی در جهان اسلام از دیدگاه امام(ره) و مقام معظم رهبری با الهام از فرهنگ غدیر، نقش سه علامه تبریزی در احیای فرهنگ غدیر و تحقق همدلی و همزبانی در جهان اسلام از جمله محورهای همایش است.

وی راهکارهای رسیدن به وحدت و همدلی در جهان اسلام، مبانی وحدت و همدلی در سیره ائمه معصومین، مدیریت علوی الهام بخش همدلی و همزبانی در جهان اسلام، موانع و چالش های رسیدن به وحدت در جهان اسلام و فرهنگ غدیر الگوی همدلی و همزبانی در ادیان آسمانی را از دیگر محورهای این همایش عنوان کرد.

اورنگی در ادامه با بیان این‌که چهارمین همایش بین المللی فرهنگ غدیر با محوریت شعار سال و راهکارهای تحقق پیام غدیر در جامعه اسلامی برگزار می شود، گفت: این همایش هفتم مهر ماه سال جاری در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :