نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مدیران باید با روحیه و انگیزه مطالبه‌گری برای حل مسائل و مشکلات اقتصادی کشور تلاش کنند.
کد خبر: ۴۰۳۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹ 06 April 2017
به گزارش خبر نگار خبرگزاری تابناک، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر کشور در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: این جلسه با هدف به معنویات مقام معظم رهبری در راستای بررسی راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تشکیل شده است توصیه و فرمایشات مقام معظم رهبری در کشور همچون نسخه شفابخشی برای جامعه است که باید مسؤولان براساس این دستور العمل رفتار و عمل کنند، چرا که شان رهبر در هر جامعه در واقع ارائه راهکار، هدایت، خط‌دهی و نظارت است.

وی خاطرنشان کرد: کشور ما امروز در دنیا از اقتدار واقعی و موقعیت والایی بهره‌مند است،واین مسئله بارها از سوی کشورهای غربی عنوان شده که ایران اقتدار و موقیعت فوق‌العاده‌ای را در منطقه دارد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه ابراز داشت:با اشاره به اینکه مشکل اصلی کشور مسئله معشتی بوده و موضوعات اقتصاد مقاومتی سال‌ها است که برای نام‌گذاری شعار سال انتخاب می‌شود، انتخاب شعار سال با موضوع اقتصادی مقاومتی بیانگر اهمیت آن و انجام چاره‌اندیشی در این زمینه است.

این مسؤول با تاکید بر اینکه اگر تولید در هر کشوری باشد اشتغال هم ایجاد می‌شود، گفت: طی دهه‌های اخیر ثابت شده که باید دولت در راستای رفع معیشت مردم و ایجاد رفاه در جامعه تلاش کندو باید انگیزه کار در کشور ایجاد شود و در این زمینه اعتقادات قوی با مدیریت انقلابی در راستای توجه به کارآفرینی بروز پیدا می‌کند.

امام جمعه کرمانشاه بر لزوم رسیدگی به مطالبه مردم در زمینه معیشت کشور تاکید کرد و افزود: مدیران باید با این انگیزه مطالبه‌گری تلاش کنند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا توانمند معرفی شود.

این مسؤول به منویات مقام معظم رهبری در راستای انجام انتخاباتی سالم و پرشور در سال‌جاری اشاره و بیان کرد: حضور مردم در صحنه انتخابات برای تحقق اهداف مهم انتخابات سالم از اهمیت بسیاری برخوردار است و به نوعی زمینه‌ساز حضور واجدان شرایط در عرصه انتخابات می‌شود.

علما به سخنان گهربار حضرت علی(ع) اشاره و تاکید کرد: در زمینه انتخابات باید فرد اصلح را شناسایی و انتخاب کنیم تا سرنوشت خوبی را برای جامعه رقم بزنیم.و مراحل و شرایط موضوعات اقتصاد مقاومتی در برخی جنبه‌ها در کشور اکنون مورد رضایت مقام معظم رهبری نبوده و مسؤولان تا رسیدن به این مهم باید تلاش کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :