رامین میری در گفتگو با تابناک :
مهندس فرماندهی عملیات در حریق و حوادث سازمان آتش نشانی استان کرمانشاه گفت: هنوز میزان درصد خسارت وارد شده به مغازه مشخص نشده است که در ساعت اولیه صبح امروز درحال بررسی و محاسبه ی میزان خسارت وارد شده هستیم.
کد خبر: ۴۰۴۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 09 April 2017
 رامین میری امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهار داشت:  با بیان اینکه ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه روز جمعه به ستاد فرماندهی کل سازمان آتش نشانی استان کرمانشاه اعلام حریق شد، گفت: بعد از اعزام نیروهای ما ظرف ۲دقیقه و ۳۰ ثانیه به محل حادثه رسیدند.

وی خاطر نشان کرد:برای اطفای حریق دو دستگاه خودروی سنگین پشتیبانی و دو دستگاه خودروی پیشرو به محل آتش سوزی اعزام کردیم که به علت گستردگی آتش ما از تمام ایستگاه های عملیاتی نیرو به محل اعزام کردیم.

ایشان با بیان اینکه نیروهای این سازمان با پنجاه درصد توان، تمام ایستگاه های عملیاتی توانستند اطفا حریق کنند، افزود: علاوه براین دو خودروی نردبان و سواری نیز در محل آتش سوزی حضور داشتند.

 مهندس فرماندهی عملیات در حریق و حوادث سازمان آتش نشانی استان کرمانشاه ادامه داد: نیروهای ما از طرف  ورودی بازار به سمت آتش  عملیات تهاجمی خود را شروع کردند، که خودرو و نردبان ما از بالا آن ها را پشتیبانی می کرد.

 میری با اشاره به اینکه بیست درصد از نیروها از روی سقف شیروانی شروع به اجرای عملیات کردند که با پاره کردن سقف به درون آن نفوذ کردند، گفت: نیروهای زمینی ما نیز در ورودی بازار شروع به اطفای  آتش  زیر سقف کرد.

او بابیان اینکه  نیروهای ما  تلاش کردند که بتوانند حداقل سقف را حفظ  کرده تا آوار سقف را برای جلوگیری از تلفات به حداقل ممکن برسانند،  افزود: ظرف کمتراز  یک الی دو ساعت حریق مهار و سپس عملیات هجومی اطفایی شروع شد.

میری خاطر نشان کرد:  عملیات اطفای حریق تا ساعت بیست شب گذشته به طور کامل، تمام شد و بعد از مهار آتش نیروهای ما شروع به لکه گیری و رفع حریق های کوچک در سقف به منظور مهار و  گسترش آن کردند .

 این مهندس عملیات در حریق و حوادث اظهارداشت:  تمام عملیات اطفای حریق در روز گذشته انجام شد، و نیروهای ما تا امروز صبح در محل استقرار داشتند و اکنون دو دستگاه ماشین  سنگین  پشتیبانی  در محدوده ی ۵۰۰ متری  در محل حادثه مستقر و آمادگی پشتیبانی را دارند.
گفتگو از حدیث جمشیدی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :