مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: دارندگان فیش‌های ثبت‌نامی حج تمتع که در اولویت اعزام قرار گرفته‌اند تا دوم اردیبهشت‌ماه جاری فرصت دارند تا برای پرداخت مبلغ علی‌الحساب هزینه سفر خود اقدام کنند
کد خبر: ۴۰۶۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 13 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس ،حامد دارابی، اظهار داشت: دارندگان فیش‌های ثبت‌نامی حج تمتع تا تاریخ 31 تیرماه سال‌ 85 در اولویت اعزام به حج تمتع امسال قرار گرفته‌اند.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه ادامه داد: دارندگان فیش‌های ثبت‌نامی حج تمتع با در دست داشتن اصل قبض ودیعه‌گذاری، شناسنامه و کارت ملی به یکی از شعب بانک ملی استان مراجعه و نسبت به تکمیل حساب ودیعه و واریز مبلغ علی‌الحساب هزینه سفر خود اقدام کنند.

وی به محاسبه اصل و سود تعلق گرفته به مبلغ ودیعه‌گذاری به صورت روز شمار تا تاریخ مراجعه متقاضی به شعب بانک ملی اشاره و بیان کرد: متقاضیان باید، پس از بررسی درخصوص محاسبه اصل و سود تعلق گرفته، مابه‌التفاوت را تا سقف 10 میلیون تومان تا دوم اردیبهشت‌ماه جاری به حساب سازمان حج و زیارت واریز کنند.

دارابی با بیان اینکه امسال بیش از 86 هزار نفر از کل کشور به حج تمتع اعزام می‌شوند، افزود: سهمیه دقیق استان کرمانشاه نیز در روزهای آینده اعلام می‌شود.

این مسؤول اضافه کرد: آمارها اگر بعد از ثبت‌نام متقاضیان به حدنصاب نرسیده باشد، اولویت‌های بعدی برای تکمیل ظرفیت استان نیز اعلام می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :