سرپرست بهداشت و درمان شهرستان بهاباد:
سرپرست مرکز بهداشتی درمانی بهاباد با اشاره به اهمیت ارائه آموزش آمادگی در مقابله زلزله، گفت: مانور عمومی زلزله در شهرستان بهاباد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳ 30 May 2015
به گزارش تابناک یزد، سیدعبدالحمید رضوی بهابادی از برگزاری مانور زلزله در منطقه عمومی شهرستان بهاباد خبر داد و اظهار داشت: این مانور با همکاری جمعیت هلال احمر، بسیج جامعه پزشکی، مدیریت بحران استانداری و مرکز فوریت‌های پزشکی و گروه کاهش خطر در بلایای طبیعی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در بهاباد برگزار می‌شود.

سرپرست مرکز بهداشتی درمانی بهاباد در ارتباط با فعالیت دستگاه‌های شرکت کننده در این مانور گفت: در برگزاری مانور شرح و وظایف تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان مشخص شده که باید به نحو مطلوب این وظایف در مانور عملیاتی شود.

رضوی  بیان کرد: این مانور برای آمادگی دستگاه‌های اجرایی در هنگام حوادث غیرمترقبه انجام می‌شود و قطعا برای برنامه‌ریزی و تمرین است و همه وظیفه داریم به عنوان عضو شورای مدیریت بحران شهرستان آماده‌باش کامل باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بهباباد یکی از مناطق استان یزد است که بر روی گسل زلزله قرار دارد و زلزله های زیادی در این منطقه اتفاق می افتد، مانور زلزله عمومی در این منطقه برگزار می شود.

سرپرست مرکز بهداشتی درمانی بهاباد با تاکید بر اهمیت ارائه آموزش‌های آمادگی برای زلزله، اظهار داشت: این مانور به مدت دو روز و با شرکت گسترده شهروندان و دستگاه‌های اجرایی بهاباد در روزهای 10 و 11 خرداد در منطقه جلگه برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :