رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان ایلام گفت:مشکلات مالی فعالیت هیات بدنسازی ایلام را محدود کرده است
کد خبر: ۴۱۱۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 21 April 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛محسن پیری اظهار داشت: هیات بدنسازی در سال 1342 فعالیت خود را آغاز کرده است.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان ایلام با بیان اینکه آمار رسمی از تعداد ورزشکاران بدنسازی استان ایلام در دست نیست، گفت: 73 سالن برای تمرین بدنسازی وجود دارد.

وی ادامه داد: این رشته یکی از محبوب‌ترین رشته‌های ورزشی استان ایلام است، دوره مربیگری درجه سه را در استان ایلام برپا کرده و بر اساس ابلاغیه‌هایی که به هیات ارسال می‌شود در مسابقات قهرمانی و باشگاهی کشور شرکت داشتیم.

این مسؤول با بیان اینکه فعالیت در بخش بانوان به دلیل نبود مربی راکد است، اضافه کرد: از مشکلات این هیات می‌توان به نبود فضای مکانی برای دفتر هیات اشاره کرد.

پیری تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات این هیات مشکلات شدید مالی بوده که به عنوان مثال مهدی جابری از ورزشکاران شهرستان آبدانان بوده که به دلیل نبود اسپانسر در حال حاضر در تیم‌های پرورش اندام تهران در مسابقات شرکت می‌کند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان ایلام گفت: به دلیل گرایش قشر جوان به فضای مجازی استقبال خاصی از ورزش در استان نمی‌شود، به طوریکه یک جوان امروزی که ساعت‌ها در فضای مجازی به سر می‌برد، انگیزه‌ایی برای فعالیت جسمی و ورزش ندارد.

وی ادامه داد: باید از بروز یکنواختی و رکود در زندگی قشر جوان جلوگیری کرد و باید با  فرهنگسازی جوانان را به سمت نشاط و شادی سوق داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :