کد خبر: ۴۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹ 30 May 2015

مدیرعامل سازمان‌ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: آتش‌نشانان آملی با اقدامات گسترده خود در بخش عملیات، جمعه پرحادثه‌ای را سپری کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مازندران، حسین نذیری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه جمعه هشتم خرداد ماه پر حادثه‌ترین روز در سال جاری برای این سازمان بود، اظهار کرد: واحد عملیات توانست با اقدامات گسترده خود در نجات جان انسان‌ها و پیشگیری از گسترش حوادث، موفق عمل کند.

نذیری افزود: اقدام سریع آتش‌نشانان در باد شدید عصر جمعه مانع از بروز حوادثی از قبیل قطع خطوط ارتباطی شد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانی آمل حادثه سقوط درخت در چهار نقطه از این شهر را به سرعت رفع کرد، گفت: سه مورد نجات جان انسان‌ها در آسانسور، شش مورد گرفتن حیوانات وحشی و یک مورد سقوط چاه البته بدون تلفات جانی؛ از دیگر اقدامات امداد و نجات این سازمان بود.

نذیری به پنج مورد بروز حریق در روز جمعه اشاره و اظهار کرد: دو مورد آن مربوط به فضای سبز و کشاورزی و اتفاقات دیگر شامل آتش‌سوزی خودرو، ضایعات و مسکونی می‌شود.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل خاطرنشان کرد: از خدمات‌رسانی این سازمان در جمعه پر حادثه 16 مورد در محدوده شهری و چهار مورد در محدوده روستایی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :