جانشین فرمانده انتظامی تویسرکان از شناسایی و انهدام سه باند مواد مخدر توسط نیروی انتظامی تویسرکان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰ 10 February 2015

جانشین فرمانده انتظامی تویسرکان از شناسایی و انهدام سه باند مواد مخدر توسط نیروی انتظامی تویسرکان در سال جاری خبر داد.

داوود بیات در گفت‌وگو با  فارس دربا اشاره به فعالیت مثبت نیروی انتظامی در بحث ایجاد امنیت در سطح شهرستان، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در کشف مواد سنتی 507 درصد افزایش، مواد صنعتی 29 درصد کاهش و سایر مواد مخدر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش کشف داشتیم.

وی با اشاره به اینکه دستگیری معتادان و فروشندگان خرد مواد مخدر به ترتیب 71 درصد و 148 درصد افزایش داشته، ابراز کرد: نیروی انتظامی تویسرکان امسال موفق به شناسایی و انهدام سه باند مواد مخدر شده، که این امر خود نشان از فعالیت موثر این نهاد دارد.

جانشین فرمانده انتظامی تویسرکان ادامه داد: اجرای طرح‌های نقطه‌ای، منطقه‌ای، حجمی، موضوعی و ارتقای امنیت اجتماعی در محلات آلوده و حتی پاکسازی نقاط آلوده در طول سال برای ایجاد امنیت در سطح شهرستان اجرایی شده است.

وی به اجرای ماده 15 و 16 در خصوص اعزام معتادان به کمپ‌های ترک اعتیاد نیز اشاره و بیان کرد: افراد معتاد در سه مرحله جمع‌آوری و پس از غربالگری به کمپ‌های ترک اعتیاد و مراکز کاهش آسیب استان انتقال داده شدند.

بیات در خصوص برنامه‌های نیروی انتظامی در چهارشنبه آخر سال نیز با اشاره به اجرای طرح‌های مقابله با فروش مواد محترقه و انتظامی و امنیتی در محلات گفت: تلاش داریم آسیب‌های حاصل از چهارشنبه‌ آخر سال را با همکاری مردم کمتر کنیم.

وی آموزش همگانی در مدارس و مساجد، آشنایی مردم با خطرات مواد محترقه، استفاده از مواد محترقه کم‌خطر، تدبیر محل مناسب برای برنامه چهارشنبه‌ آخر سال با همکاری مسئولان، جمع‌آوری مواد محترقه و برخورد با عاملان توزیع مواد محترقه پرخطر را بخشی از برنامه‌های نیروی انتظامی در این زمینه دانست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :