سرهنگ بخشنده از دستگیری سه توزیع کننده و قاچاقچی مواد مخدر در محدوده جنت آباد شمالی خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان بیش از 25 کیلوگرم هروئین و تریاک کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۴۱۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵ 31 May 2015
به گزارش فارس محمد بخشنده، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، صبح امروز ضمن اشاره به دستگیری سه توزیع کننده و قاچاقچی مواد مخدر در محدوده جنت آباد شمالی، گفت: در بازرسی از 2 مخفیگاه متهمان بیش از 25 کیلوگرم هروئین و تریاک کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران پایگاه دوم این پلیس مشخص شد که سه قاچاقچی حرفه ای در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در محدوده جنت آباد شمالی فعالیت گسترده ای دارند و طی ارتباط با قاچاقچیان شرق کشور اقدام به خرید و انبار مقادیر قابل ملاحظه ای مواد مخدر کرده اند.

وی افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنها صادر شد و در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که این متهمان در محدوده جنت آباد، دارای 2 مخفیگاه هستند که مواد مخدر را در آنجا پنهان می کنند.

سرهنگ بخشنده عنوان داشت: در ادامه آدرس 2 مخفیگاه متهمان واقع در خیابان های  ایرانشهر و شقایق، شناسایی شده و تحت نظارت و کنترل شبانه روزی ماموران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه روز گذشته متهمان برای توزیع و توزین مواد مخدر مذکور به مخفیگاه های خود مراجعه کردند که این فرصت به دست ماموران افتاد تا هر سه نفر را بازداشت کنند و این اقدام در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه نتیجه داد و هر سه متهم در مخفیگاه هایشان بازداشت شدند.

سرهنگ بخشنده اظهار داشت:در بازرسی از مخفیگاه شماره یک متهمان 23 کیلو تریاک و از مخفیگاه دوم نیز 800 گرم هروئین و 1 کیلو و 970 گرم تریاک، سه دستگاه ترازو و مبلغ هفت میلیون و 500 هزار تومان وجه نقد حاصل از فروش مواد کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بیان داشت: هر سه متهم به پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل شدند و طی بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند که پس از تکمیل پرونده در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :