معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان: ۱۲ هزار هکتار یعنی ۴۴ درصد از زمین های کشاورزی استان در دولت تدبیر و امید به آبیاری مدرن تجهیز شدند.
کد خبر: ۴۱۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 01 May 2017
مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان ظهر دوشنبه در آئین تجلیل از کارگران و کارفرمایان استان لرستان از کارگران به عنوان قشر شریف و زحمتکش جامعه یاد کرد و اظهار داشت: این قشر باعث تحول و پویایی هر جامعه ای است و شکوفایی جامعه مدیون این قشر است.


وی اظهارداشت: از نظر فرهنگ اسلامی کار یک ارزش است و برای کار اجر اخروی و دنیوی قائل هستند و کار کردن اجری بالاتر از عبادت دارد.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان عنوان کرد: بیکاری در فرهنگ ما منفور است و هیچ کاری بدون نقش آفرینی کارگر شکل نمی گیرد و هیچ ایده ای به تولید منجر نمی شود مگر توسط کارگر و کارفرما که سبب خلق ارزش می شود.


غضنفری ادامه داد: در سال ۹۵ در بخش صادرات حدود ۲۱.۵ درصد رشد داشتیم و میزان صادرات استان در سال ۹۴ حدود ۸۰ میلیارد بود و سال گذشته به ۲۳۳ میلیارد رسید.


وی اظهارداشت: ۱۲ هزار هکتار یعنی ۴۴ درصد از زمین های کشاورزی استان در دولت تدبیر و امید به آبیاری مدرن تجهیز شدند.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان اضافه کرد: امسال هم طبق فرمایش مقام معظم رهبری با تدوین سند تولید و اشتغال که در اردیبهشت ماه ابلاغ می شود ۶ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت می گیرد.


غضنفری بیان داشت: سال گذشته بانک ها ۳ میلیارد تومان در بخش تولید و اشتغال سرمایه گذاری کردند که رقم کمی نیست و امسال هم با همکاری تمام مسئولان این مسیر را تداوم خواهیم داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :