فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان انتخابات ما را رصد می کنند، گفت: حضور گسترده و پرشور در انتخابات و انتخاب درست اهمیت زیادی دارد.
کد خبر: ۴۱۷۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 02 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا، سردار بهمن ریحانی در کارگاه نهادینه شدن اخلاق اسلامی که با حضور جمعی از زنان بسیجی استان کرمانشاه برگزار شد، از انقلاب اسلامی 
ایران به عنوان یک تولد و حشر جدید در عالم هستی یاد کرد و افزود: قبل از انقلاب اسلامی جهان اسلام مرده بود و چیزی به نام اسلام واقعی نداشتیم.

 فرمانده سپاه نبی اکرم کرمانشاه تاکید کرد: امام خمینی(ره) با بازشناسی و تحلیل و تفسیر اسلام واقعی، انقلابی را  بر مبنای اسلام به پیروزی رساند که همه جهان استکبار در برابر آن قد علم کرده اند، زیرا می دانند با الگو و تکثیر انقلاب اسلامی ایران، جغرافیای آنان تنگ تر و کوچکتر خواهد شد.

وی یادآوری کرد: انقلاب اسلامی مشعل های امیدی را در سراسر جهان روشن کرده و مسلمانان را به تکیه گاه مستحکم اسلام امیدوار کرده است.

ریحانی در ادامه ایران اسلامی را کشوری امن و مقتدر در دنیا خواند که دارای اقتدار امنیتی است و خاطرنشان کرد: کشور ما در شرایطی در امنیت کامل است که دشمنان هرروز سناریوهای جدیدی را علیه ما دیکته می کنند .

ریحانی با بیان اینکه امروز دشمنان خارجی  و برخی عوامل خودفروخته داخلی به دنبال تضعیف جایگاه ولی فقیه هستند، اذعان کرد: امروز اقتدار ملی ما به دست دادن و  خندیدن با دشمنان نیست، بلکه اقتدار و امنیت کنونی و کوتاه شدن سایه جنگ و تهدید و تحریم، در سایه تعهدات انقلابی با محوریت ولی فقیه و پایگاه مشروع مردمی ایجاد شده است.

ریحانی اظهار کرد: امروز دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال این هستند اقتدار و امنیت کشور را خدشه دار کنند و برای رسیدن به این مهم به دنبال ترویج تفکرات لیبرالی هستند که محصول ذهنی آن فضای سکولاری و بی تفاوتی است و می کوشند تا از این طریق توجه ما را به انقلاب و جایگاه ولایت فقیه کم کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات، گفت: دشمنان انتخابات ما را رصد می کنند تا ببیند چه جبهه ای در انتخابات پیروز می شود و آیا آن جبهه نگاهش به خارج هست یا نه.

ریحانی با تاکید بر لزوم گسترده مردم در انتخابات، اظهار کرد: امروز حضور گسترده در انتخابات و انتخاب درست اهمیت زیادی دارد.

وی همچنین توجه جامعه مادران، همسران و خواهران در مباحث سیاسی، اجتماعی و اخلاقی را بسیار تاثیرگذارتر از جامعه برادران دانست و گفت: گواه این مدعا را چه در جریان پیروزی انقلاب اسلامی ایران و چه در سالهای بعد از آن و در همه عرصه های سرنوشت ساز کشور شاهد هستیم.

 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :