صمدی، کاندیدای شهرداری اربیل:
صمدی با یادآوری فعالیت چندین ساله خود به عنوان معاون برنامه ریزی شهرداری اردبیل گفت: برنامه های راهبردی سند چشم انداز 20 ساله شهر اردبیل و برنامه پنج ساله راهبردی شهرداری با مسئولیت و پیگیری بنده و سایر همکاران تدوین شده و به تصویب رسیده است.
کد خبر: ۴۱۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰ 01 June 2015

اکبر صمدی فرماندار فعلی نیر و از داوطلبان تصدی مسئولیت شهرداری اردبیل در جلسه ارائه برنامه خود به شورا گفت: شهردار آینده اردبیل قبل از ارائه هر برنامه عمرانی، خدماتی و فرهنگی لازم است راهکارهای کسب درآمد پایدار را برای شهرداری مشخص کند.

به گزارش تابناک اردبیل وی با یادآوری اینکه دولت حداکثر تا 10 درصد بودجه مورد نیاز شهرداری اردبیل را می تواند تامین کند گفت: شهرداری اردبیل ماهانه حدود 11 میلیارد تومان درآمد باید کسب کند تا بتواند روی پای خود بایستد و علاوه بر پرداخت حقوق کارکنان و کارگران بتواند وظایف اساسی مانند رفت و روب و نگهداری فضای سبز موجود را انجام دهد.

این داوطلب تصدی مسئولیت شهرداری اردبیل تصریح کرد: به نظر من مهمترین چالش شهردار آینده اردبیل قبل از هر شعاری برای اجرای طرح های مختلف پاسخ به این سئوال است که چه برنامه ای برای تامین حداقل 11 میلیارد تومان درآمد ماهانه مورد نیاز دارد؟!

وی خطاب به شورا افزود: به صراحت عرض می کنم که اگر من شهردار شوم تا یکسال آینده الویت اصلی بنده کسب درآمدهای پایدار برای شهرداری اردبیل خواهد بود.

صمدی ضرورت ادامه تلاشها برای خروج شهرداری اردبیل از روزمرگی و سیاست های سلیقه ای را یادآور شد و گفت: استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی، برنامه ریزی برای مشارکت عمومی شهروندان در اداره شهر، تمرکز بر اجرای کامل طرح ممیزی املاک ، استفاده از ظرفیت های کمیسیون های ماده 100 و ماده 77 و انضباط مالی از جمله برنامه های من برای کسب درآمدهای لازم برای شهرداری است.

صمدی با یادآوری مصوب شدن طرح جامع اردبیل و در حال مطالعه بودن طرح تفصیلی جدید گفت: این طرح ها بهترین ظرفیت و فرصت را برای شهرداری ایجاد می کند تا توافق و تملک املاک اطراف شهر را با جدیت دنبال کند و بجای دلالان دیگر خود شهرداری به عنوان نهاد عمومی باید ابتکار عمل را در این رابطه به دست بگیرد تا درآمد زایی قابل توجهی داشته باشد.

صمدی در پایان با یادآوری فعالیت چندین ساله خود به عنوان معاون برنامه ریزی شهرداری اردبیل گفت: برنامه های راهبردی سند چشم انداز 20 ساله شهر اردبیل و برنامه پنج ساله راهبردی شهرداری با مسئولیت و پیگیری بنده و سایر همکاران تدوین شده و به تصویب رسیده است و لذا ریز برنامه های 10 هزار صفحه ای این دو برنامه کلان در واقع برنامه مورد اعتقاد شخص بنده برای اداره شهر اردبیل است که به تصویب اعضای محترم شورای شهر اردبیل رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :