فرید صالحی عالی، کاندیدای شهرداری:
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با یادآوری تجربیات گرانسنگ خود در اداره بزرگترین نظام صنفی مرتبط با فعالیت های عمرانی و شهرسازی در استان گفت:احیای سازمان ممیزی املاک کل شهر و تهیه شناسنامه شهر اساسی ترین برنامه بنده برای کسب درآمد برای شهرداری اردبیل است.
کد خبر: ۴۱۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۵ 01 June 2015

"فرید صالحی عالی" کاندیدای تصدی مسئولیت شهرداری اردبیل در جلسه ارائه برنامه خود به شورا گفت: احیای مسیر عزاداری سنتی اردبیل با همکاری معتمدان شهر، ثبت مسیر و تحویل آن به نسل های آینده مهمترین برنامه فرهنگی بنده در شهرداری خواهد بود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری تجربیات گرانسنگ خود در اداره بزرگترین نظام صنفی مرتبط با فعالیت های عمرانی و شهرسازی در استان گفت: در حال حاضر شهرداری اردبیل برای اجرای پروژه های مصوب در بودجه با ضیق وقت مواجه می باشد و فصل کاری بخاطر شرایط اقلیمی محدود است و بنده برای اجرای سریع و ضربتی پروژه های مصوب در بودجه سال 94 برنامه دارم.

به گزارش تابناک اردبیل، وی حل معضل ترافیک شهری در برخی میادین و خیابانها و احداث پارکینگ های طبقاتی و همچنین احداث تقاطع غیر همسطح در دو نقطه کمربندی اردبیل واقع در تقاطع نیار و آبی بیگلو را در کنار تکمیل پروژه داروپخش از مهمترین برنامه های عمرانی خود اعلام کرد/

صالحی در ادامه احیای سازمان ممیزی املاک کل شهر و تهیه شناسنامه شهر را اساسی ترین برنامه خود برای کسب درآمد برای شهرداری اردبیل عنوان کرد و افزود: پیگیری و اهتمام ویژه به اجرای طرح جامع و تفضیلی شورابیل از دیگر مهمترین برنامه های بنده برای کسب درآمد پایدار در شهرداری اردبیل است.

وی ضرورت برنامه ریزی مدون فضای سبز شهرداری اردبیل و تبدیل آبیاری سنتی به مدرن جهت جلوگیری از اتلاف سرمایه و حفظ منابع آبی را الویت دارترین برنامه خود در بخش فضای سبز اعلام کرد.

صالحی همچنین از تدوین برنامه های ویژه برای جذب سرمایه گذار در طرح های عمرانی و جلب مشارکت های مردمی برای شهرداری اردبیل خبر داد و گفت: موفقیت در شکوفاسازی ظرفیت های شهر اردبیل و استفاده بهینه از فرصت ها برای نیل به توسعه در گرو همفکری و همدلی مستمر مدیران شهرداری با اعضای شورا و دیگر مسئولان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
فرید
|
United States of America
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
نحوه مدیریتان در نظام مهندسی جلوی چشم همگان هست.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
این انتقاد بود یا تشویق
فرید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
وای به روزی که شهر هم مثل نظام مهندسی بشه........
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :