مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي آذربايجان‌شرقي خبر داد
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي آذربايجان‌شرقي از آغاز فصل جديدي از واگذاري شهرك صنعتي ورزقان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ 10 May 2017
به گزارش تابناک تبریز از شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان‌شرقی، سیدمرتضی نیرومند اسکویی در نشست مشترک با نماینده مردم و فرماندار شهرستان ورزقان اظهار کرد: شهرک صنعتی ورزقان با 62 هکتار زمین در اختیار و 33 هکتار زمین قابل واگذاری فرصت جدیدی از سرمایه‌‌گذاری صنعتی را در این منطقه فراهم کرده است.

وی سیاست‌گذاری توسعه صنعتی استان را حمایت از سرمایه‌گذاری در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق کمتر توسعه یافته ذکرکرد و افزود: بر این اساس سهم نقدی واگذاری حق انتفاع در شهرک‌های تقاضا محور به 25 درصد و در شهرک‌های صنعتی مناطق کمتر توسعه یافته تا پنج درصد کاهش یافت.

نیرومند خاطرنشان کرد: در نتیجه این اقدام میزان واگذاری زمین در شهرک صنعتی ورزقان از دو هزار و 300 متر مربع در سال 1394 بود به بیش از 30 هزار متر مربع در سال 1395 افزایش یافت.

وی افزود: در حال حاضر 21 قرارداد واگذاری زمین با سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی ورزقان منعقد شده است و چهار واحد فعال در آن نیز از تمام امکانات زیرساختی بهره مند هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: استقبال برای سرمایه‌گذاری در این شهرک از اواخر سال گذشته افزایش یافته و شاهد ورود سرمایه‌گذاران جدیدی برای فعالیت در این شهرک و ایجاد اشتغال هستیم.
نیرومند اسکویی اضافه کرد:‌ دولت حمایت‌های ویژه‌ای از سرمایه‌گذاری در مناطق کم برخوردار دارد و در این راستا علاوه بر اعمال معافیت‌های مالیاتی ویژه در شهرک صنعتی ورزقان سهم آورده اولیه سرمایه‌گذاران برای واگذاری حق انتفاع تا پنج درصد کاهش داده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :