سرپرست فنی و حرفه‌ای اردبیل:
سرپرست اداره کل فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت:‌ آموزش مهارتی کارگران ساختمانی در راستای لزوم بکارگیری کارگران دارای گواهینامه مهارت در پروژه‌های عمرانی اردبیل گسترش می‌یابد.
کد خبر: ۴۲۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 02 June 2015

به گزارش تسنیم، یونس ممی‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی هیئت مدیره کانون و انجمن آموزشگاه‌های آزاد، مراکز معین و اداره موسسات کارآموزی آزاد استان اردبیل اظهار داشت: برای تقویت صنفی انجمن‌ها و کانون آموزشگاه‌های آزاد استان، ایفای نقش و معاونت کانون و انجمن‌ها در برخورد با مراکز غیرمجاز آموزشی و ویرایش پورتال آموزشی این جلسه تشکیل شده است.

سرپرست اداره کل فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم تا با پیگیری‌های لازم و تصویب در کمیته فنی استانداری مبنی بر بکارگیری کارگران دارای گواهینامه مهارت در تمامی پروژه‌ها در این زمینه با ارائه آموزش‌های لازم برای کارگران ساختمانی شاهد اجرای کیفی پروژه‌های عمرانی در سطح استان باشیم.

وی در مورد اختصاص غرفه به مراکز و آموزشگاه‌ها در تمامی نمایشگاه‌های استانی و کشوری قول مساعد داد و افزود: پیگیری و تهیه برنامه مشترک بین اداره کل فن و حرفه‌ای، کانون و انجمن‌ها در صدا و سیما و تقویت و توسعه کانون و انجمن‌ها برای مدیریت امور آموزشگاه‌های زیرمجموعه از موارد ضروری بوده که در این زمینه نیز پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

رئیس اداره موسسات کارآموزی استان اردبیل نیز در این جلسه بیان کرد: پیگیری و ارائه طرح توجیحی اقتصادی برای توسعه آموزشگاه‌ها از جمله مواردی بوده که انتظار می‌رود در این زمینه اقدامات لازم از سوی مسئولان مربوطه انجام شود.

حسنعلی بهشتی پیشنهاد مشارکت کانون و انجمن‌ها در شناسایی مراکز غیرمجاز آموزشی، پیگیری و انعقاد تفاهم‌نامه آموزشی با شرکت‌ها و دستگاه‌های دولتی و اجرا توسط آموزشگاه‌ها و ویرایش پورتال جامع آموزشی را از آموزشگاه‌های استان خواستار شد.

انتهای پیام/ ی

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :