سرپرست شبکه دامپزشکی بشرویه از اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی در ایام ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: این طرح به منظور تامین بهداشت و سلامت فراورده های خام‌ دامی اجرا می شود.
کد خبر: ۴۳۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 30 May 2017
سید حمید عبدی در گفتگو با خبرنگار بیان کرد: شهرستان بشرویه دارای ۵۰ مرکز عرضه فراورده های خام‌دامی و ده رستوران است.

وی افزود: با توجه به وظیفه مندی دامپزشکی در نظارت برمراکز مرتبط با فراورده های خام‌دامی، در ماه مبارک رمضان تمام مراکز نگهداری و عرضه ، رستوران ها و سردخانه های نگهداری فراورده خام‌دامی‌ تحت کنترل ونظارت ویژه قرار گرفته و به طور مستمر بازرسی می شوند.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان بشرویه از مردم شهرستان خواست ضمن توجه به توصیه های بهداشتی دامپزشکی، در هنگام تهیه انواع فراورده های خام دامی تازه و منجمد، فراورده خام دامی مورد نیاز خود را به مقدار مورد نیاز و از مراکز عرضه مجاز و مورد اطمینان تهیه کنند.

عبدی تاکید کرد: عرضه گوشت قرمز بدون مهر و لیبل دامپزشکی، عرضه گوشت از پیش چرخ شده، عرضه مرغ قطعه بندی شده فاقد هویت، حمل و نقل و عرضه انواع گوشت سفید و قرمز با خودروهای فاقد سردخانه و عرضه فراورده های بسته بندی شده غیرمجاز بدون تاریخ تولید، انقضا و کد دامپزشکی تخلف محسوب می شود.

وی در ادامه گفت: شهروندان درصورت مشاهده هر گونه مورد تخلف می توانند مراتب را به شبکه دامپزشکی شهرستان بشرویه اطلاع داده تا برخورد قانونی و لازم صورت پذیرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :