رئیس مرکز بهداشت کرمانشاه با اشاره به نظارت بیشتر بر مراکز عرضه مواد غذایی، گفت: توسط بازرسان این مرکز در یک مکان غیرمجاز 66 کیلو زولبیا و بامیه، 100 کیلو خمیر زولبیا، 80 کیلو روغن سوخته و 55کیلو بستنی سنتی فاسد کشف و معدوم شد.
کد خبر: ۴۳۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ 03 June 2017
 به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،امید بحیرایی ، اظهار داشت: مراکز عرضه مواد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان با نظارت بیشتری کنترل می‌شوند.

رئیس مرکز بهداشت کرمانشاه گفت: گروه‌های بازرسی این مرکز در این ایام واحدهای غذایی را از نظر توجه بیشتر برسالم بودن مواد در تهیه غذا و شیرینی کنترل کرده و برخوردهای لازم را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه واحدهای رستوران، قنادی، آش و حلیم در ماه مبارک رمضان از نظر تهیه و توزیع مواد غذایی در بحث بهداشتی بودن مهم هستند، ادامه داد: این واحدها باید موازین بهداشتی را رعایت کنند.

بحیرایی یادآور شد: توسط بازرسان مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه در یک مکان غیرمجاز 66 کیلو زولبیا و بامیه، 100 کیلو خمیر زولبیا، 80 کیلو روغن سوخته و 55 کیلو بستنی سنتی فاسد و ترشیده کشف و معدوم شده و مکان مورد نظر نیز پلمب شد.

این مسؤول از شهروندان خواست در هنگام خرید آش و حلیم نسبت به نوع ظرف استفاده شده توجه کنند و موارد تخلفات بهداشتی در خصوص عرضه مواد غذایی را با سامانه 190 اطلاع دهند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :