استاندار آذربایجان شرقی:
جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یکشنبه 28 خرداد در محل ساختمان استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۳۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 18 June 2017
به گزارش تابناک تبریز، استاندار آذربایجان شرقی در آغاز این جلسه با اشاره به اینکه بالای 4 هزار دستگیری در 2 ماهه اخیر حاکی از فعالیت های بی وقفه در حوزه مبارزه با مواد مخدر است، اضافه کرد ،انهدام یک باند پخش مواد مخدر ، که 15کیلو شیشه را در آذربایجان شرقی جابه می کرد ،کار بزرگی است.
 

جبارزاده تاکید کرد :مبارزه با اعتیاد جزء الویت های ماست و باید در نظر داشته باشیم اگر یک روز دراین مورد غفلت شود استان به شرایط قبلی باز می گردد.

جبارزاده تصریح کرد ،پیش گیری و آگاهی دهی به مردم در خصوص مبارزه با مواد مخدر جزء مأموریت های مستمر است و باید مرتبا یاد آوری شود.

وی اضافه کرد ، هر خانواده حداقل یک بار به طرق ممکن در خصوص مسائل مواد مخدر باید آگاهی داده شود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه پس از تعطیلات مدارس باید برای 3 ماه تابستان برنامه های جذاب برای اوقات فراغت تدارک دیده شود ،افزود ،یکی از علل روی آوردن به اعتیاد عدم استفاده صحیح از اوقات فراغت است و باید برنامه شادابی در این خصوص انجام گیرد.

جبارزاده تاکید کرد :هنرمندان باید در حوزه مبارزه با مواد مخدر حضور فعالانه داشته باشد و با برنامه های متنوع مردم را از خسارت های مواد مخدر آگاه سازیم.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان از صدا سیما خواست؛ افرادی را که دیروز در منجلاب اعتیاد گرفتار بودند و امروز در عرصه ورزش و اشتغال فعالیت می کنند برجسته سازی کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :